vonden jullie kleintjes het ook zo lekker?

Pauline, weer leuk gedaan die foto's!
Had jij toevallig nog een kopietje gemaakt van dat programma'tje? Hoop niet dat je het al had opgestuurd, want dan is het bij de tpg verdwenen. Maar zou je het svp alsnog willen doen? Foto's zien er gewoon leuker uit zo.

Vandaag weer banaan gegeven (andere helft van het potje), maar weer niks hoor. Morgen doen we peer. En we gaan naar m'n moeder en die zei dat ze ook al wat gekocht had, dus ben benieuwd wat hij daarvan vind. hihi

Liefs Nelleke

Lekker he, die gezichtjes alsof ze een citroentje opeten!
Tessa krijgt nu ook sinds 2 weken fruit, banaan, peer en appel kent ze nu al.
Ik moet wel zeggen dat ze banaan uit een potje niet zo geweldig vond, maar verse geprakte banaan vindt ze erg lekker! Dus probeer maar eens 'echte' (rijpe) banaan, dat wordt smullen...

straks proberen we voor het eerst een beetje wortel...ben benieuwd!

Lisenka

Geweldig!!! Die bekkies die ze kunnen trekken he? hahahaha, Twan vond zijn 1e hapjes ook heel vies en nog als ik iets nieuws probeer, kijkt hij me aan van.. WAT DOE JE ME AAN?????    Hij vindt gelukkig wel bijna alles lekker, van groente tot fruit. Hij eet mee met de pot en vanavond hadden we spaghetti met roerbakgroente en gehakt. Nou meneer was het er toch echt niet mee eens!!!! Dus toen heb ik maar een fles gemaakt en daarna in bad en hup naar bed. En hij slaapt als een roosje....
Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan