Voogd ja/nee

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie een voogd voor jullie kind(eren) en zo ja heb je dat officieel vastgelegd en wie hebben jullie gekozen en waarom?

Ik hoop dat jullie hier antwoord op kunnen geven. Ik moet hier namelijk over nadenken en beslissen met mijn man hoe en of en wat we doen zeg maar.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Wij hebben voor Marissa peetouders. Het zijn mijn zus en haar man. We hebben het nog niet bij de notaris vast laten leggen maar ze werden wel op het geboorte kaartje vernoemd en ook bij de doop hadden ze een hoofdrol. Iedereen weet dus wel wat onze wens is. We hebben voor deze zus gekozen omdat we het eens zijn met hun manier van opvoeden en ze staan een beetje hetzelfde in het leven als wij. Dat vonden we heel belangrijk. Vandaar dus deze keus.

groetjes Linda

Hoi Mariska,

Wij hebben wel een voogd voor onze kinderen en dat hebben we ook vastgelegd in ons testament. De voogd zijn mijn zus en haar man, wij hebben voor hun gekozen omdat ze het dichtst bij ons en onze kinderen staan, wij zijn dan ook weer voogd van hun kinderen. We hebben direct na de geboorte van de eerste ons testament laten maken en hierin de voogd vermeld.

Groetjes Inge

hallo!
wij zijn juist ook met voogdijschap bezig, omdat het toch goed is erover na te denken en het vast te leggen.

We zijn dr nog niet helemaal over uit, wie laat maar zeggen, denken dr alletwee iets anders over! haha... komt vast goed!

Succes ermee,

gr. Saskia.

Wij hebben ook een voogd voor onze dochter en wel mijn broer. We wilde zowiezo een familielid en mijn broer staat het dichts bij ons en we weten dat hij er alles aan zal doen om haar gelukkig te maken. Diti hebben we ook vast gelegd bij een notaris, zo is alles goed geregeld mocht het ooit zover komen.

Hoi,
Afgelopen Maart zijn we getrouwd..en aangezien we toen toch naar de notaris moesten..hebben we alles in een keer geregeld..
Testamenten, huwelijkse voorwaarden [ vanwege eigen bedrijf..] en voogdij..
We hebben mijn zus gevraagd. Idd omdat ze mij het beste kent, en weet hoe ik het zou willen. En omdat de kids bij haar bekend zijn, en ze zelf ook twee kids heeft.
Soms wel moeilijk om er samen uit te komen, maar ik vind het een fijn gevoel..
We hebben drie kids, en hadden tot voor ons trouwen helemaal niks geregeld..En dan bedoel ik ook echt niks..Telkens maar uitgesteld.
Dus nu pppffftttt, relaxed!
Hahaha, Gr Rina

hoi hoi

wij zijn hier nog helemaal neit mee bezig geweest en hebben dus niks geregeld

we zijn wel getrouwd maar geen testament.

Ryan heeft 2 peettantes , mijn zus en een goede vriendin.

ook hun stonden op het geboorte kaartje en bij de doop

ik denk dat hij dan naar mijn zus zal gaan, die heeft ook al een geszinnetje  denk niet dat er ooit een probleem van gemaakt zal worden.

stom misschien dat we er helemaal niet mee bezig zijn geweest.

groetjes moekje

Nou wij hebben dus nog helemaal niets geregeld, maar wij weten al dat ons zoontje of naar mijn ouders of naar mijn broertje gaat. M'n schoonouders vallen allebei af door psyische en lichamelijke problemen. Daarnaast is mijn man enig kind en ik een helft van een tweeling, dus de enige die overblijft is mijn broertje!

Zal mijn broertje wat overkomen, tja dan moeten we wel wat op papier zetten, want dan heeft hij alleen een behoorlijke keus.....en daar zijn er een paar van waar hij niet naartoe mag van mij!

Maar ik ga dat allemaal wel zien....

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan