voor alle dames die overtijd zijn....

hai niek

balen he dat je niet weet waar je aan toe bent
ik heb vorige week ook ongesteldheidsklachten gehad maar de ongi is  nog  steeds niet  gekomen
ik denk dat ik me gewoon heel erg met mijn eisprong vergist heb en nog flink aan het ontpillen ben
ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

liefs ikjes

heyyyy meiden,

owwww verschrikkelijk is dit toch he,die onzekerheid niet   te   geloven gewoon.
Ik heb dit   dus nooit gehad hoor,bij mijn vorige   zwangerschappen,hup 1 dag overtijd even een testje doen enja zwanger,maar nu ????? ik snap er   niets meer   van.

Ik was/ben best   regelmatig   ongi,meestal zit ik op 30 dagen...

Niek,inderdaad ons verhaal is volgens mij hetzelfde,ook bij mij vorige week iets bruinige bloed klein beetje maar bij afvegen,en sinds vandaag wat   duizelig,ik heb het   warm en word erg moe bij snel trap lopen..pfff wat klinkt dit allemaal zwaarmoedig he...ik word gewoon moe van mezelf..

Meissie al getest weer???

en alle andere meiden die hier hebben gereageerd al andere   klachten te bespeuren??

Ik denk gewoon dat het bij mij de   eisprong is,die later was...althans dat   denk ik/voel ik..weet je we zullen toch moeten afwachten..helaas.

succes meiden!!!

liefs en kus maagd

hoi maagd

ik ga morgen ochten weer testen
ben nog steeds niet ongi geworden en het voelt ook niet zo
word wel echt gek van deze onzekerhedals hij morgen negatief is weet ik ook niet wat er deze maand met me aan de hand is maar ja
zit morgen op dag 32 en heb normaal een cyclus van gem 29 dagen
zondag was mijn test negatief maar dat zou   nog iets te vroeg kunnen zijn geweest al kan ik hetbijna niet geloven als hij morgen positief zou zijn
jullie horen van mij
wat in iedergeval kan ik wel wat steun gebruiken als hetniet zo is en strooi ik de glitters jullie kant op als het wel zo is
tot morgen xxx

hey meissie,

Ik wou je morgenochtend/middag even succes wensen met   testen!!!!!
IK duim voor je,en ik denk aan je..heb je verder een beetje afleiding morgen??werken??

Morgen moet ik sochtents werken dus lees het   tussen de   middag   wel of je   test positief is!!ik hoop het   voor je..
En anders op naar   de   volgende   ronde toch?

Weet je,vanavond had ik best wel wa t slijm(sorry) na het   plassen...wat   zou da t zijn,en ook voel ik wat ik deze maand niet   heb gevoeld mn eisprong??....zou ik dan nu pas mijn eisprong hebben kan dat   denk je..ik had   18 september men laaste ongi en cyclus van 30 dagen???raar he..wat   denk jij/jullie?

sterkte morgen en we   horen het   morgen wel.

liefs maagd

Terug
Bovenaan