voor alle januari moeders

hallo Hester.

Volgens mij loop ik in 10 sloten tegelijk met alle onderwerpen over ons januari moeders.
Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel van je, goed...

De kleine ligt nu ff te slapen, altijd een goed moment om te kijiken of er nog iets nieuws bij gekomen is op het forum.

Tot gauw,

Liefs Daniëlle
 
Hoi Hester

Hoop dat we de strijdbijl kunnen begraven !!!!!

Ik wil ook wel op de lijst Doortje 28 jaar zwanger van het eerste kindje en de vermoedelijke datum is 10 januari.

Een tip(ja hier heb ik wel ervaring mee HAHA!!!!!) ik maakte de nod lijst 1 keer op het forum. Deze kopierde ik daarna naar kladblok. De keer erop de oude lijst van kladblok weer kopieren naar het forum, wijzigingen aanbrengen en versturen maar. En dan weer opnieuw plakken in kladblok. En zo is het cirkeltje rond, en hoef je alleen de wijzigingen te veranderen.

Suc6 hoop dat je er wat aan hebt.
Trouwens ik heb een vraag voor je(moet jij haast wel weten met de 8e op komst) Ik heb een afspraak gemaakt bij de vk, maar moet/kan ik me dan bij de thuiszorg aanmelden voor kraamzorg. Of gebeurd dat via de vk praktijk??
En ik las dat je je zo snel mogelijk moet aanmelden??? Kan ik niet beter wachten tot na de 12/13 weken?

Groetjes Doortje
 
Vind het er toch een beetje raar staan die strijdbijl, ziet eruit alsof we elkaar naar de keel gevlogen zijn haha!!!
Maar je weet wat ik bedoel, ik heb er trouwens wel van geleerd dat woorden meer kunnen zeggen dan wat er daadwerkelijk geschreven staat.

Liefs Doortje
 
Hallo Doortje,

Ben dan wel niet Hester maar toch ff antwoord op je vraag, Bij ons is het zo dat je je zelf moet aanmelden voor kraamhulp. Via het CZ of waar je verzekerd bent kun je dit navragen. Als het goed is hebben zij adressen van stichtingen  die kraamhulp verlenen.
Vergeet ik je helemaal te feliciteren met je zwangerschap... hehe Stom Stom... Proficiat Meid...

Soms kan het zijn dat er voor de kraamhulp wachtlijsten zijn en daarom is het vaak beter je al op tijd aan te melden. Maar ook dit kun je natuurlijk altijd navragen.

Hoop dat ik je vraag een beetje beantwoord hebt..

Groetjes Daniëlle
 
Terug
Bovenaan