voor alle meiden voor wie het zo lang duurt.

A

Anoniem

Guest
Ik weet dat er behoorlijk wat zijn hier die al een tijd bezig zijn. Wil jullie even allemaal heel veel sterkte wensen met alle behandelingen en ellende die er bij komt kijken. Het eeuwige wachten, hopen en vrezen. De frustraties, huilbuien en woede. (jaloers af en toe in mijn geval) Hoewel ik nu 2 prachtige wondertjes heb, ben ik het nog niet vergeten. En natuurlijk is het allemaal die ellende waard. Dus voor alle clomidslikkers, iui-personen en ivf-mensen: zet em op en ik hoop snel goede berichten te zien!

Ik denk aan jullie.

ps @pxdt44 meid ik heb zo'n ontzettend veel respect voor je!

Volgens mij vergeet je het nooit meer. Hoewel de scherpe kantjes slijten.
Dank je wel voor je bericht.
We duimen allemaal voor elkaar :)
En wie weet gaat het bij jou nu heel hard.

Wenser

wat een lief bericht doet ons goed.
We blijven hoop houden

Je gunt iedereen een goede zwangerschap uiteraard. Maar degenen die al zo lang bezig zijn, gewoon net even meer. Ik was (voel me nog steeds) 1 van jullie. Wij zelf hopen wel op een 3e wondertje, maar gaan pas van de zomer aan hormonen denken. Mocht het geluk ons eerder vinden, dan gaan we extra genieten.

Overigens de eerste was na 7 behandelingen raak. Daardoor wilde we heel snel voor een tweede kindje gaan. Mocht gelijk beginnen en was met 1 ronde clomid raak. Dus onze droom en wens om er twee kort op elkaar te krijgen was gelukt!

@wenser, het voelt een beetje oneerlijk zo. We begonnen ongeveer tegelijk voor een tweede kindje en jij wacht nog steeds op je 2e wondertje. en wij hebben alweer de wens voor een 3e. Hoop dat de volgende iui raak mag zijn voor je.

@cu2heleen hoe gaat het met jouw behandelingen? Gezien de clomid voor jou niks wil doen.

Voor alle andere meiden een dikke virtuele knuffel.

Terug
Bovenaan