voor alle meiden voor wie het zo lang duurt.

Dank je wel Supertje.
Mijn man en ik willen naar het Zuidwesten van het land verhuizen, dichter bij mijn familie.
Mede het stukje voor de kleine meid die dalijk tevoorschijn komt.
Woensdag moet mijn schoonzusje weer binnen zijn in het ziekenhuis en gaan ze haar inlijden.
Het is toch een kleine troost dat de kleine meid ook een stukje van ons is.
Afgelopen vrijdag werd ik weer ong. weinig pijn deze maand, maar voor mijn doen raak ik vandaag nog veel kwijt.
Maar ja liever dat dan de pijn.
Nogmaals bedankt voor je lieve woorden.

Dank je wel supertje. Ik voel die oneerlijkheid niet zo hoor ;-)

pxdt: verhuizen, joh, dat is spannend. Wanneer gaat dat gebeuren? Leuk dat je dat ook voor je nichtje doet. Hopelijk blijft het goed gaan tussen jou en je schoonzus. Dat boterde eerst toch niet zo?

groetjes
Wenser

Hoi Wenser,

We hopen op korte termijn het verhuizen, maar geluk is voor ons niet en nooit weggelegd met ook maar echt niets hebben we geluk. Ja elkaar en dat is ook het enige.
Mijn schoonzusje is een aparte vogel, ik weet wel en het zijn meerdere mensen opgevallen dat ze de laatste periode van haar zwangerschap wel de boel beduveld. Bij iedere steek wil ze naar de arts toe, ze lag in het ziekenhuis en mijn broer die was die avond niet naar haar gegaan, omdat hij die dag had gewerkt, en daarvandaan door naar het ziekenhuis, en 's avonds wilde hij zijn was en huisje even doen. Dus mijn ouders 's avonds naar het ziekenhuis, zegt mijn schoonzus tegen mijn ouders, ik hoop dat hij het huis wat goed bijhoud en de was. Je zal ze toch!!!!!!!!

Hoi Supertje,

het prikken gaat goed. morgen de eerste controle FM op dag10. Dus ik ben benieuwd. hoewel ik er eigenlijk niets van verwacht.

liefs,

Terug
Bovenaan