Voor alle moeders uit het noorden

Assen is nogal ver uit de buurt, maar ach, ook wel leuk daar weer eens te kijken. Ik heb er een jaar gewoond, 10 jaar geleden ;-)

Maar 2 weekenden achter elkaar trek ik denk ik niet. Doe maar de 25e en ik kom een andere keer! Ik heb de weekenden in aug nog andere dingen staan, dus blijft er weinig keus over. Geen probleem.

Hoi hoi! Ik had destijds het initiatief genomen voor de meeting in het noorden. Heb afgelopen week nog een poging gedaan om erachter te komen wie er mee wilden maar kreeg nauwelijks respons. Maareuhm... het lijkt mij nog steeds leuk om het door te laten gaan. De 25e augustus dus? Ik zet em gelijk in m'n agenda! Leuk! Mijn voorkeur gaat uit naar Heerenveen, maar Assen zou ook moeten lukken.

Hoi Fleur,

Zou jij het weer willen overnemen, of doen we het met zijn tweeen? Ik ben thuismoeder heb dus tijd, niet dat ik altijd zoveel op het forum ben hoor. Maar nu ben ik ziek en geen zin in huishouding enz....

Ja dat is dus 2 voor Assen (een ervan komt misschien  niet),  2 voor heerenveen en mij maakt het niet uit... kijken waar andere op stemmen hihi... de meeste wint dan ok? Zou dat een idee zijn? En het is bij die ballenparadijs (ben naam vergeten).

grt Suuz

hoi ladies

heb even een nieuw topic gemaakt met de vraag om duidelijk een plaats te kiezen zo word het een beetje puzzelen namelijk. Hierna zal ik me verder er niet mee bemoeien hoor las al dat jullie het met zijn tweeen zouden regelen.

groetjes Chislaine

Terug
Bovenaan