Voor alle nieuwe dames!!

@ Lizzy, Dus je bent zwanger?? GEFELICITEERD!!

@ Hope26, Ik ben ook met ovulatietesten bezig. Puur om erachter te komen wanneer mijn eisprong is en of ik er een heb. Ik heb 24 juni mijn spiraaltje laten verwijderen en ben savonds ervoor 23 juni ongesteld geworden, 4 a 5 dagen. Toen 1 juli weer 2 dagen. Dus weet het niet echt. Ga maar van 1 juli uit.. Dus dan vandaag dag 17. Hoop dat ik snel weet hoe mijn cyclus echt is. Wil er niet teveel mee bezig zijn maar doe het toch onbewust.. Hoe is het daar?

Liefs Jo

Trouwens Hope, jij hebt volgens mij dezelfde testen als mij besteld, 24 stuks van sensitest + 3 zwangerschapstesten. Heb je ze al geprobeerd? Ik 1 maar snap iets niet. Miss dat jij het weet?? Vorige x heb ik ze bij babyboomshop besteld en elke x was de teststreep lichtrose. Ik weet dat de test dan negatief is. In de bijsluiter stond dat als er een licht streepje verschijnt dan is de piek net geweest of dan komt ie nog. Maar kan dat een hele week? Want heb wel 7 testen gedaan.. En die 1e van sensitest die ik heb geprobeerd gaf ook weer een licht streepje aan.

Kus

Hoi hoi, was ik weer..
Heb het antwoord al gevonden op internet;

De ovulatietest is veel gevoeliger dan een zwangerschapstest en reageert al op 10mIU/ml in je urine. Vandaar dat je vaak wel een licht lijntje ziet als resultaat. Dit betekent dus niet dat de test positief is, het betekent gewoon dat er wat LH in je lichaam aanwezig is, wat heel normaal is, zowel voor als na de eisprong.

Dus dat zal het wel zijn.. ;)

Xxx

Terug
Bovenaan