A ANONYMOUS_USERNAME dec 21, 2010 #9 Ik hoop voor iedereen dat in 2011 ieders wensen vervuld worden! Misschien wel een mooi "pakketje" onder de boom volgend jaar? Liefs, Maaike
Ik hoop voor iedereen dat in 2011 ieders wensen vervuld worden! Misschien wel een mooi "pakketje" onder de boom volgend jaar? Liefs, Maaike
M moeska dec 21, 2010 #10 Pfffff - vind het wel zware weken en dagen hoor, ligt dat aan mij? Maar ik probeer me op te peppen. Geniet van de komende dagen en voor 2011 alleen maar wondertjes, liefde, wijsheid, hoop, vrede en blijdschap! x
Pfffff - vind het wel zware weken en dagen hoor, ligt dat aan mij? Maar ik probeer me op te peppen. Geniet van de komende dagen en voor 2011 alleen maar wondertjes, liefde, wijsheid, hoop, vrede en blijdschap! x
A ANONYMOUS_USERNAME dec 26, 2010 #11 Het zijn ook wel ware weken... Daarom zijn wij er lekker net een weekje tusenuit gegaan! Lekker even weg van alle bekende gezichten, heerlijk de bossen in en even helemaal ontspannen!
Het zijn ook wel ware weken... Daarom zijn wij er lekker net een weekje tusenuit gegaan! Lekker even weg van alle bekende gezichten, heerlijk de bossen in en even helemaal ontspannen!