voor ange2a

A

Anoniem

Guest
Ha Angela,

Bedankt voor je reactie.  De moxa-therapie  is niet zo bekend ben ik wel achtergekomen tijdens mijn zoektocht op het forum. Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jullie verloopt. Ik heb zojuist de DVD besteld, baat het niet dan schaadt het niet,  denk ik maar !! Ik hoop natuurlijk dat het wel helpt, maar je weet het nooit, dat blijkt ook wel uit de ervaringen op de website, je weet natuurlijk nooit of je kindje anders ook wel was gedraaid... maar ja, alles om de natuur een beetje te helpen !!
Houd je me op de hoogte??
Succes !

Hope74

Hoi,

Morgen om 10.45 een afspraak bij de gynaecoloog.
Ik hoop zo dat hij zegt dat de kleine gedraaid is. Ik reken er maar niet op. Eigenlijk ben ik ook te laat met de therapie begonnen, maar we kwamen er pas eind 35e week achter dat ie in stuit ligt.
groetjes Angela
36+4

Ha Angela,

Je bent nu bij de gyn, dus ben ik heel hard aan het duimen voor je !!
Hopelijk heb je straks goed nieuws ! (geeft de burger moed...)

groetjes,
Hope74

Nadat de kleine vannacht heel erg actief was had ik een beetje hoop dta ie gedriid was. Helaas, nog steeds in stuit. Maar ook wel goed nieuws, het is nog niet ingedaald, dus draaien is zeker nog mogelijk.
Wat me verbaasde en eigenlijk ook wel van slag maakte was dat de gyn.  erg aanstuurde op  een  natuurlijke stuitbevalling. Ik volg natuurlijk ook al weken lang al die moeders waarvan het kindje in stuit ligt en bij iedereen wordt er gewoon een keizersnee gepland. Waarom is dit nu weer anders? Ik snap er echt niks meer van en klapte ook wel een beetje dicht bij de gyn. waardoor ik eigenlijk niet goed doorgevraagd heb. Dus eigenlijk wachten we maar weer tgewoon af. Heb volgende week vrijdag weer een afspraak staan.

En bij jou? reageert de kleine al? Ik ben benieuwd hoor.
groetjes

Hoi Angela,

Ben jij toevallig Angela Knuijt? Ik las dit topic over de stuitligging en moxa therapie en moest gelijk aan jou denken. Ik ben janneke van de zwangerschapsgym.

Balen dat het nog steeds in een stuit ligt. En dat de gyn. toch een natuurlijke bevalling wilt, sta ik ook wel van te kijken. Meestal hoor je toch een keizersnede. Maar goed... hij zal het wel weten.

groetjes Janneke

Hoi Ange2a!!

Mijn vriendin is vanochtend bevallen van een zoon die in stuit lag..
Het is geweldig gegaan. Ze was erg zenuwachtig, maar ook bij haar stuurde de gyn aan op een stuitbevalling. Bij haar werd verteld dat sommige stuitliggingen nog makkelijker zijn dan sommige gewone liggingen...

Ze was vandaag precies 40 weken zwanger. Vanmorgen om 05.30 braken haar vliezen, om 06.00 waren ze in het ziekenhuis en om 07.30 was Yaden geboren. Om 11.00 waren ze thuis....!!!

Iedere bevalling is anders, maar mischien stelt dit verhaal je wat gerust tot je volgende afspraak bij de gyn. Dan ben je niet meer zo overdondert en kun je alles vragen..

Meid, heel veel succes!

Liefs, Marielle

Hoi Janneke!

Idd van de gym, wat een toeval. Ik zie je woensdag weer. Ben benieuwd hoe het zal gaan met de mannen erbij.

Fijn om te lezen dat het ook heel goed kan gaan zo'n stuitbevalling. Dat stelt me zeker wel gerust en voel ik me minder onzeker. Bedankt.

Ha Angela,

Wij zijn gisteren begonnen met de moxa-sticks. Ik merkte niet zo veel, maar mijn man vertelde vanmorgen dat ik en de baby erg onrustig waren vannacht. Ik was erg moe, en heb er dus doorheen geslapen. Volgens mij voel ik het hoofdje "gewoon" nog bovenin, dus helaas.  Had ook niet verwacht dat het na één keer al zou draaien, hoor, maar vond het wel belastend, zeker voor mijn man.

Gaat de gyn geen versie doen, of wil je dat niet, dat ie het nu al heeft over stuitbevalling?? Een vriendin van mij ging ook voor de stuitbevalling, maar omdat de baby met haar beentjes gestrekt lag, werd het op het laatst toch een KS. Iemand van de zw.gym heeft haar eerste wel met een stuitbevalling gekregen, supersnelle bevalling, heel soepeltjes, aangezien haar kleintje met de beentjes omhoog lag. Dat is dus erg belangrijk. Tja, het blijft spannend !!

Terug
Bovenaan