voor ange2a

Een uitwendige versie kan bij mij niet omdat de placenta aan de voorkant ligt. Ook heb ik matig vruchtwater. Dat zijn twee redenen waarom het te risicovol is om het te draaien.

Ging de kleine wel bewegen toen je de moxa-stick bij je teen hield?   Dat doet ie van ons wel. Ik heb ook 1 nacht heel erg veel beweging gevoeld. Het  is toen helaas niet gedraaid.

Je moet idd wel echt even tijd vrijmaken om het te doen. Wij doen het voordat we gaan slapen.
 Groetjes

Hoi Angela,

Wilde je mannetje vanavond liever voetbal kijken?
Of ben je al aan het bevallen?

Groeten Janneke

Hoi hoi, nou we zijn inmiddels 5 dagen bezig, ik moet zeggen, de beeb beweegt wel redelijk veel, maar of het meer was dan voorheen?? Ik weet bijna zeker dat het nog steeds verkeerd ligt, heb nu af en toe zelfs het gevoel dat het nu overdwars ligt, helemaal bovenin. Onder mijn borstbeen nl over de hele breedte voel ik wat zitten, terwijl mijn buik onderin redelijk zacht is en "leeg" lijkt.... Ik weet het ook niet meer

Wij doen het ook voor het slapen gaan, maar langer dan ca 12 minuten per teen redden we niet. Mijn man heeft een eigen zaak en is altijd al erg druk, maar nu helemaal, partner is op vakantie, en hij werkt extra hard om in oktober eerst vrij te kunnen nemen voor onze verhuizing, en daarna voor de komst van de kleine...

Maar... we zullen doorgaan...
Ben heel benieuwd hoe het inmiddels bij jou is. Ik begreep uit het vorige berichtje dat je niet bij de zwgym was.... Hopelijk niets mis???

groetjes

De moxa therapie heeft bij mij niet geholpen.
Ben ondertussen met 37.3 weken bevallen van een gezonde zoon.                                                   Jullie veel succes met de stuitjes....
Groetjes ANgela

hoi angela, ik had je berichtje hier nog niet gezien !! Dus Janneke van de zwgym had toch gelijk, je was idd al bevallen !!

Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je ventje !!

Terug
Bovenaan