Voor Angel

Hoi Angel,

Wat spannend!!! Ga je morgenochtend weer testen? Maar er wordt gezegd streep is een streep. Maar ja, je wil natuurlijk een dikke streep om het helemaal zeker te weten. Ik gebruik de digitale van clear blue. Dan hoef ik met mijn slaperige kop geen streepjes te zoeken. hahaha. Ik test altijd als ik wakker wordt 's ochtends.

Ik heb vanmorgen weer negatief getest!!

Succes met de volgende test!!! Ben aan het duimen dat die nog donkerder zal zijn.

Liefs,

Sara

Hoi,

Ja, ik wil toch graag een dikke,vette streep zien, maar bedankt voor je felicitaties. Ze zeggen inderdaad een streep is een streep.
Balen zeg dat het bij jou weer negatief was, irritant. Wat ga je nu doen, de huisarts bellen of afwachten?
Ik had vorige week ook 2x de digitale test, maar die vond ik wel erg duur, vandaar nu deze test, heb er nog 1, ga vrijdag pas weer testen, want ze zeggen dat het HCG-gehalte elke 3 dagen vermeerderd. Duurt nog wel lang vrijdag...pfff..

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Ik hoop het voor je. Een super beloning voor het te moeten wachten.
Ik heb gebeld naar mijn HA, maar die is op vakantie. Ik heb wel het nummer van zijn waarnemer, maar ik weet niet ze zomaar een bloedtest doen. Ik zit er wel aan te denken. Ik werk met Fertility Friend en volgens de dames daar zou ik best PCOS kunnen hebben. Niet echt een fijn idee, maar dat weet ik pas na een test neem ik aan.

Veel succes met wachten deze komende dagen. Ik dacht zelf dat je hcg dagelijks verdubbeld.

De enige plaats waar ik hier de niet digitale Clear Blue tegen ben gekomen is in de AH. Ik denk niet dat ik daar mijn test ga kopen. Daar lopen nog wel eens bekenden. hihihi.

Liefs,

Sara

Hoi Heartje,
Jij hebt ook wel een beetje kwaaltjes. Spannend voor morgen.
Ik las dat jij een paar dagen geleden gereageerd hebt op een onderwerp van PCOS. Wat moet ik me voorstellen bij een test om daar achter te komen? Wordt dat uitgezochd door middel van een bloedtest of wat anders? Wordt dat bij de HA gedaan of in het ziekenhuis?

Succes morgen!!!

Liefs,

Sara

Hoi Sara,

Balen zeg dat je huisarts op vakantie is, je kan natuurlijk altijd even bellen met z'n vervanger, vragen staat vrij meid.

Ik ben vanochtend naar een ander dorp gegaan om die testen te komen, hier ook veel te veel bekenden in de buurt!

Ik denk ook dat ik niet tot vrijdag kan wachten hoor...zal wel donderdag worden!

Ik hoop voor je dat je geen PCOS (zo heet dat toch?) hebt.

Heartje, nog nieuws?

Groetjes,
Angel

Hoi Dames,

Zeker is er nieuws!! Ik ben zwanger!!
Ik kon het ook niet opbrengen om nog een dag te wachten, ff testen en 2 strepen. Het is nog zo onwerkelijk. En ik had het ook niet verwacht de 1e keer.
Voor de zekerheid morgen nog maar een keer testen.

En Angel jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!
Sara ik hoop dat je samen met ons naar het april forum kan gaan.

Wat betreft het PCOS:
Ik weet er niet heel erg veel van omdat het bij mij bij toeval is ontdekt. In die periode was ik bij   de gyn onder behandeling. Maar niet om zwanger te raken.
De gyn heeft dit dus wel verteld tegen mij, maar ik heb er dus geen hinder van.
Hij heeft het mij toen wel uitgelegd, maar het is al een aantal jaar geleden en ik weet ongeveer nog hoe het zit, maar niet precies.
Ik ben toen wel gaan google-en en daar werd ik wel wat wijzer van.
Maar het is bij jou toch nog niet zeker.

Laat snel nog iets van je horen.

Groetjes,
Heartje

Gefeliciteerd Heartje,gaaf!!!!

Ja, Sara, jij straks hopelijk toch ook mee naar het april-forum, ga voor je duimen.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Volgens mij kan je pas na 8-9 weken naar de verloskundige. Dus je kan nog even wachten met bellen. Ik ga wel vast de huisarts inlichten!

Groetjes,
Heartje

Terug
Bovenaan