Voor Angel

Hé Angel,

Zag net ergens je naam staan en dat je morgen een echo krijgt. Ik wil je even succes wensen en ik hoop dat je morgen een heel mooi hartje ziet kloppen!!! Laat het gelijk weten als je nieuws hebt, hè?!

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Wat lief van je, speciaal een bericht voor mij!!!!
Dank je wel! Ja, wordt wel spannend, alhoewel ik er wel vertrouwen in heb.
Ik kan pas eind vd middag wat laten horen, want moet na het ziekenhuis gelijk door naar cursus en dat duurt de hele middag. Maar daarna laat ik zeker wat weten.

Hoe gaat het met jou?
Hoe ver ben je nu?  Veel last van kwaaltjes?
Ik heb er meer last van dan toen met m'n dochter, ben veel misselijker, duurt wel tot 3 uur 's middags. Best vervelend, maar ja, het is voor het goede doel!!
Ben ook erg moe. Hopelijk wordt het bij 12 weken zwangerschap weer beter.

Groetjes,
Angel

Hoi Kaskes,

We hebben een kloppend hartje gezien!!! Het was natuurlijk nog wel erg klein en pril allemaal, maar de gync. feliciteerde ons wel. Ik mag over 2 weken weer terugkomen voor nog een echo, heel fijn!

Ben nog wel beroerd...pfff... vanmiddag moest ik naar cursus, maar ben lekker op de bank gedoken, was duizelig en misselijk en natuurlijk moe!

Morgen gaan we het grote nieuws aan m'n ouders en zus vertellen, leuk!

Hoe gaat het met jou?

Groetjes,
Angel

he angel,

wat heerlijk voor jullie, fijn he om te zien dat het al echt klopt, dat dat kleine wurmpje al echt leeft in je buik. geniet er maar lekker van en hopen dat het snel over 2 weken is dan kan je nog een keertje naar binnen glurenn

groetjes maria

Hé Angel,

Wat goed!!! Een kloppend hartje, prachtig! En wat fijn dat je over 2 weken terug mag.

Qua beroerdheid leef ik met je mee. Ik voel me allerbelabberdst, veel erger dan van onze dochter. Ik ben bijna de hele dag misselijk, af en toe een uurtje niet. Zelfs als ik 's nachts wakker word voel ik me slecht. Met het tandenpoetsen ging het vanochtend bijna mis, voor het eerst. Ik ben ook erg moe, zere borsten,...
Echt zwanger dus.
Vanmiddag de verwijzing voor de echo opgehaald. Nog 2 1/2 week en dan mogen wij ook.

Veel plezier met het vertellen morgen!
Liefs, Kaskes

Gefeliciteerd!

Wat lijkt me dat speciaal... Het kleintje zien... hartje zien kloppen en horen!

Ik kan ook niet wachten tot we mogen! Ben vandaag naar de VK geweest en mag 10 december een echo laten maken!  Joehoe! Spannend!    

Liefs

Terug
Bovenaan