Voor Angel

Hoi Angel,

GEfeliciteerd, een kloppend hartje. Maakt het voor je gevoel wel een stuk  echter he?
Wat zei je familie??? Leuk om zulk nieuws te brengen toch?
Vanmiddag mogen wij even spieken. Ik ben vandaag al op de helft. Pff, wat gaat het snel.   Ik voel me wel erg goed nu. Ik heb echt helemaal nergens last van. Alleen wat vroeger naar bed dan voorheen. Je komt vanzelf wel weer over de misselijkheid heen. Nog even volhouden. Hoe ver ben je nu ???

Groetjes,
Heartje

Hoi meiden,

bedankt voor jullie leuke, lieve reacties!!
Ja, het was zeker heel fijn om een kloppend hartje te zien, dan krijg je er gelijk weer meer vertrouwen in. Op naar de volgende echo over 2 weken.

Kaskes, balen dat je ook beroerd bent. Laat de eerste 12 weken maar snel voorbij zijn!

Heartje, ik ben nu 7 weken zwanger. M'n familie reageerde leuk en blij. Ja, erg leuk om het nu te delen hoor met de mensen die het dichts bij je staan. Volgende week m'n schoonfamilie. Hoe was jouw echo vanmiddag, was alles goed? Jij alweer op de helft, gaat zeker snel. Hoor jij nog weleens wat van Sara? Ik heb wel haar Hyves, zal haar eens mailen. Ben benieuwd hoe het nu met haar gaat. Kan ik jou ook vinden op het april forum? Daar sta je toch onder een andere naam?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Dit is mijn April naam. Dan kun je ook af en toe meelezen.
Ik ben niet heel erg actief op het forum. Maar zal af en toe zeker een berichtje achterlaten met een update.

De echo zag er helemaal goed uit. We weten zefs wat het wordt. Maar dat hou ik nog een week of 20 voor me.
Echt heel erg leuk om te zien hoe het er nu uitziet. En dat alles goed gaat.
Het begint nu wel zwaar te worden hoor! Ik werk nog 20 uur, en dan een kleine in huis rondhuppelen die weer een zware verkoudheid heeft.... HEt tillen wordt ook steeds moeilijker. ze weegt 12 kg. Ze kan gelukkig wel zelf de trap op, maar naar benden lukt nog niet. Ze was pas een late loper, vandaar dat dat allemaal niet zo vlug gaat.
Maar het is verder een heel makkelijk kind, en ligt overdag nog 2x in bed, en 's avonds ligt ze rond 19.00u in bed. Dan kan ik een beetje bijtanken.

De kilo's vallen gelukkig heel erg mee. Nog maar 3 kg. En ik heb toch al een behoorlijke buik.
Vorige keer was is totaal 15 kg aangekomen, en binnen een week waren er al 14 af. Dus voor herhaling vatbaar.

Voel je je al een stuk beter???
Welke datum heb je je 2e echo?
Weet heel de familie al dat je zwanger bent, of alleen ouders en zus?

GRoetjes,
nr2/ Heartje

Hoi Heartje!

Fijn dat de echo helemaal goed was!!!
En leuk dat jullie weten wat het wordt.

Ja, zal best zwaar zijn met die kleine meid erbij, vooral tillen is moeilijk ja als je verder in de zwangerschap komt. Ik vraag me al af hoe andere moeders dat doen met bijv. je kind op en af de fiets tillen.
Die van mij is al wat groter, het nadeel daar weer aan is dat ze bijna niet meer slaapt 's middags, dus bijtanken 's middags is er niet echt bij voor me. Ik voel me sinds woensdag gelukkig wel beter, niet meer zo misselijk. 's Ochtends vroeg nog wel of als m'n maag te leeg wordt, maar gelukkig niet meer de hele dag. Ik was natuurlijk ook gelijk wel wat ongerust of het dan allemaal nog wel goed zou zijn, maar heb nog steeds erg pijnlijke borsten en ben nog erg moe, dus ik vertrouw er maar op dat het nog goed zit.
Heb ook last van acne, da's wel balen, maar hopelijk wordt dat beter na 3 maanden.

Leuk dat ik nu je andere naam weet van het april-forum.

Geniet van je zwangerschap!

Ik heb 11 december weer een echo.
Leuk als we elkaar nog volgen.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan