Voor Annemiek

A

Anoniem

Guest
hoi Annemiek,

heb je al wat gehoord van de nieuwe chat enzo? Ik ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig.

Dan nog even wat: Met die e-coli hoefde ik alleen maar langs te gaan bij de ha als Laura koorts heeft, misselijk is, diarree heeft of braakt. Geen idee hoe ik erachter kom of ze misselijk is, ik heb het haar verschillende keren gevraagd, maar ze geeft er geen antwoord op. Ze heeft geen koorts of diarree en braakt ook niet dus ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat het gevaar geweken is.

Groetjes Ilona

Ik brand ook van nieuwsgierigheid zeg. Ben heel benieuwd. Heb je dan ook moderators nodig?  Zo ja, dan geef maar een gil hoor.

Ieloon, fijn dat er met Laura niks is... zoals het er nu uitziet dan he.
Groetjes Veerle

Ja hoor ik wil als het nodig is ook wel hulpmoderator zijn, hoor. Maar ik ben vooral errug nieuwsgierig. REAGEER NOU, hihi

Hallo lady's,

Ik ga zometeen even een mail sturen ivm de chat. Kijken of ik de boel wat kan versnellen.
Straks zijn er inderdaad moderators nodig, die samen met mij de boel in het gareel gaan houden. Op 8 september zal ik het een en ander uitleggen over de chat en dan kunnen we gelijk wat regels op gaan stellen.
Ook het forum waar ik mee bezig ben wordt supergaaf. Alles kan straks op onderwerp komen te staan, dus alles wordt heel overzichtelijk. Hier kun je een voorbeeld zien van het forum. Straks kan de kleur enzo aangepast worden naar onze eigen wensen.
http://demo.yourbb.nl/viewtopic.php?t=4

Zodra ik wat meer weet, weten jullie het heel snel van me.

Liefs,

Annemiek

Ziet er goed uit ja... Lijkt op de site van zwangerschapspagina.nl
Alleen hebben die recent hun layout veranderd.

Ziet er idd netjes uit! Ik hoop dat het allemaal snel in orde komt...

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan