Voor Annemiek

En ik blijf bezig. Ook ben ik nu bezig om een eigen fotoalbum aan te maken. Een album waar dan alleen leden van de chat en forum hun foto's kunnen plaatsen. Hier krijgen we 50MB ruimte. Is straks wel handig dat alles op een plek staat en waar vreemden niet zomaar foto's kunnen pikken. Alles is straks afgesloten met een wachtwoord. Als er dan mensen bij willen komen zullen ze zich moeten registreren en dmv een goedkeuring kunnen ze dan deelnemen aan chat, forum en album.
Er is straks zelfs een mogelijkheid dat als we relevante advertentie's  op de homepage toestaan, we daar geld mee kunnen verdienen. Maar dat is nog in de onderzoekfase.
In ieder geval wil ik proberen om alles netjes in orde te krijgen en het zal er proffessioneel uit gaan zien. Ik vind namelijk dat wij met onze grote groep toch wel wat meer verdienen als alleen dit forum. Er zijn zoveel mogelijkheden op internet.

ok, maarre Annemiek, is al die ruimte dan wel gratis? Anders wordt het wel erg duur voor jou of ingewikkeld om van iedereen geld te krijgen voor een lidmaatschap (even een praktisch vraagje tussendoor).

Groetjes Ilona

lieve Loontje,

Wist je dat..... ik net zolang blijf zoeken totdat ik alles heb wat ik wil voor ons forum en dat alles gratis is. Lang leve het digitale tijdperk! Er is zoveel gratis te vinden op internet en ik mijn weg wel weet te vinden daarin.

Echt leuk. Ik hou daar wel van. En dan kan ik eindelijk ook eens foto's gaan plaatsen.
Tof...

wow gaaf hoor!! ziet er super uit!
ik vind het echt heel knap van je! en dat allemaal voor niets....

En wie dacht je dat ik in gedachten had, toen ik op zoek ging naar een gratis fotoalbum waar je alleen met een wachtwoord op kunt komen? Dat kwam voort uit het feit dat Veerle hier geen foto's kan plaatsen. En de achterliggende gedachte was ook dat iedereen dan makkelijker foto's zou kunnen plaatsen die niet zomaar door iedereen gezien konden worden en ook niet gestolen kunnen worden. Dan kan er ook geen misbruik van onze foto's worden gemaakt.

WOW!!!! goed zeg Annemiek! Lijkt me super allemaal!
Ik heb ook altijd een beetje een rotgevoel trouwens als ik een foto plaats, maar ja, kan het toch niet laten.

groetjes,
Daphne

whahaha, en ik me weer zorgen maken om hoe jij dat nou allemaal wil regelen!

Wel tof trouwens dat je ook aan de foto's hebt gedacht.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan