A
Anoniem
Guest
Hoi Phoebe,
canada is idd prachtig!
Waar is je schoonvader (oepsie, was het nou je schoonvader of je vader op goed geluk dan maar hihihi) in Canada geweest?
Wij gaan dit keer naar British Columbia en dan grotendeels Vancouver en Vancouver Island.
Ik wil zekerzzz gaan whale watchen, lijkt me zo geweldig!
We vertrekken 26 Mei en komen 14 Juni weer thuis.
Wat heerlijk zeg, dat jullie kleintje in de toekomst niet naar een creche of kdv hoeft.
Blijven jullie dan ook beide 80% werken?
Wij werken nu nog beide 5 dagen, mijn vriend fulltime en ik parttime.
Wij hebben er ook aan zitten denken en waarschijnlijk willen wij gaan proberen om beide 4 dagen te gaan werken.
Ligt ook een beetje aan het verschil in verdiensten natuurlijk.
Hij verdient meer, dus misschien wordt het ook wel zo dat ik bijv. maar 3 dagen ga werken en hij gewoon fulltime blijft werken.
Maar toen we het er over hadden leek het hem ook wel erg fijn om 1 dag lekker samen met de kleine te zijn!
Dan hebben we iig nog 3 dagen over waarvoor we een oplossing moeten gaan zoeken, oppas of kdv.
Het liefst zou ik een fijne betrouwbare oppas aan huis krijgen, ook wel fijn voor de hond.
Maar ik hoorde laatst van een vriendin dat ze het samen met een schoonzusje heeft opgelost.
Zij werken beide parttime en brengen de kids naar elkaar.
Lijkt me ook wel een hele fijne oplossing!
Dan weet je iig dat je kind op een goede plek zit en je helpt elkaar uit de brand.
Wat betreft hobbies en vrije tijd ...
Ik sport graag (voetbal, paardrijden), wandel veel met de hond (strand, bos, duinen en langs/door het weiland), ben veel in de tuin te vinden, lees ook graag een goed boek, internet afstruinen of een spelletje (sims) op de pc, sudoku of chineese puzzels maken en kijk graag s'avonds vanaf de bank naar een film/tv.
Het huishouden is niet echt één van mijn sterkste punten
Ik weet dat het moet en heb ook niet graag een rommelig/vuil huis, maar vind het nou niet echt een leuke bezigheid.
Gelukkig heb ik een vriend die regelmatig een groot deel van de huishoudelijke taken op zich neemt
Hebben jullie de hond al vanaf pup in huis?
Die van ons is nu 4 jaar en we zeggen wel eens dat als honden adhd kunnen hebben dan heeft zij het!
Net een stuiterbal zoveel energie als ze heeft.
Maar super lief en rustig bij kinderen.
Tegen volwassenen wil ze nog wel eens aanspringen en erg druk doen, maar bij kinderen blijft ze (gelukkig) rustig op 4 poten staan.
Weet je dat jij in de zomermaanden iets doet wat ik altijd heb willen doen!
Leek me helemaal geweldig om bij de reddingsbrigade te werken hi hi hi.
Ben ook een echte waterrat, vind zwemmen nog steeds heerlijk.
Zo, ga nu even wat eten en dan straks richting het werk.
Spreek je snel weer, geniet maar lekker van je vrije dagen
Helaas is de temperatuur naar beneden gegaan, maar op zich is het nog best lekker buiten.
Greetzzz,
Ashley.
canada is idd prachtig!
Waar is je schoonvader (oepsie, was het nou je schoonvader of je vader op goed geluk dan maar hihihi) in Canada geweest?
Wij gaan dit keer naar British Columbia en dan grotendeels Vancouver en Vancouver Island.
Ik wil zekerzzz gaan whale watchen, lijkt me zo geweldig!
We vertrekken 26 Mei en komen 14 Juni weer thuis.
Wat heerlijk zeg, dat jullie kleintje in de toekomst niet naar een creche of kdv hoeft.
Blijven jullie dan ook beide 80% werken?
Wij werken nu nog beide 5 dagen, mijn vriend fulltime en ik parttime.
Wij hebben er ook aan zitten denken en waarschijnlijk willen wij gaan proberen om beide 4 dagen te gaan werken.
Ligt ook een beetje aan het verschil in verdiensten natuurlijk.
Hij verdient meer, dus misschien wordt het ook wel zo dat ik bijv. maar 3 dagen ga werken en hij gewoon fulltime blijft werken.
Maar toen we het er over hadden leek het hem ook wel erg fijn om 1 dag lekker samen met de kleine te zijn!
Dan hebben we iig nog 3 dagen over waarvoor we een oplossing moeten gaan zoeken, oppas of kdv.
Het liefst zou ik een fijne betrouwbare oppas aan huis krijgen, ook wel fijn voor de hond.
Maar ik hoorde laatst van een vriendin dat ze het samen met een schoonzusje heeft opgelost.
Zij werken beide parttime en brengen de kids naar elkaar.
Lijkt me ook wel een hele fijne oplossing!
Dan weet je iig dat je kind op een goede plek zit en je helpt elkaar uit de brand.
Wat betreft hobbies en vrije tijd ...
Ik sport graag (voetbal, paardrijden), wandel veel met de hond (strand, bos, duinen en langs/door het weiland), ben veel in de tuin te vinden, lees ook graag een goed boek, internet afstruinen of een spelletje (sims) op de pc, sudoku of chineese puzzels maken en kijk graag s'avonds vanaf de bank naar een film/tv.
Het huishouden is niet echt één van mijn sterkste punten
Ik weet dat het moet en heb ook niet graag een rommelig/vuil huis, maar vind het nou niet echt een leuke bezigheid.
Gelukkig heb ik een vriend die regelmatig een groot deel van de huishoudelijke taken op zich neemt
Hebben jullie de hond al vanaf pup in huis?
Die van ons is nu 4 jaar en we zeggen wel eens dat als honden adhd kunnen hebben dan heeft zij het!
Net een stuiterbal zoveel energie als ze heeft.
Maar super lief en rustig bij kinderen.
Tegen volwassenen wil ze nog wel eens aanspringen en erg druk doen, maar bij kinderen blijft ze (gelukkig) rustig op 4 poten staan.
Weet je dat jij in de zomermaanden iets doet wat ik altijd heb willen doen!
Leek me helemaal geweldig om bij de reddingsbrigade te werken hi hi hi.
Ben ook een echte waterrat, vind zwemmen nog steeds heerlijk.
Zo, ga nu even wat eten en dan straks richting het werk.
Spreek je snel weer, geniet maar lekker van je vrije dagen
Helaas is de temperatuur naar beneden gegaan, maar op zich is het nog best lekker buiten.
Greetzzz,
Ashley.