Voor Assepoester en anderen die problemen hebben met betaling van het uwv

Hallo,

Graag wilde ik even reageren op het "noodnummer" van het UWV. Dit is geen noodnummer maar het landelijk nummer waar iedereen naar moet bellen met vragen omtrent een uitkering van het UWV. Als je goed kijkt op alle brieven die het UWV verstuurt zul je dit nummer tegenkomen.
Dus als het UWV zegt dat dit een noodnummer is, houden ze iedereen voor de gek inclusief zichzelf.
Sorry dat ik dit " nieuwtje" uiteen laat spatten.

Groetjes,

Annemiek

hallo iedereen,

ook ik had ontzettende problemen met het uwv omtrent het uitbetalen.Werd telkens gezegt dat het betalingskantoor zou terugbellen maar dit gebeurde nooit!
Ik was het na weken echt beu en heb toen de klachtenlijn van het uwv gebeld.Daar kreeg ik eindelijk iemand die iets ging doen.Klacht ingediend en die vrouw zou er ook achteraan gaan.Binnen enkele dagen was het opgelost en werd er betaald.
Tip dus, bel de klachtenlijn!!Het telefoonnummer staat op de site van het uwv.

Hoop dat ik hier iemand mee heb kunnen helpen.

hoi allemaal

ook ik zit bij t uwv
heb 3 maanden !! terug een WAZO uitkering aangevraagd ik kreeg de papieren en heb deze opgestuurt
kreeg ik vorige week een brief dat mijn WW uitkering afloopt
dus ik gebeld dat ik een WAZO uitkering moet krijgen
bleek dat ze de papieren nooit hebben gehad?
NOUJAA ik dus weer opnieuw aangevraagd en heb t vandaag weer opgestuurt
terwijl mijn verlof 28-11 ingaat!!
dus dat zou ook nog wel mislopen
maar ik blijf niet gek als t dalijk niet goed geregeld is bel ik ook de klachtenlijn!

K*T UWV!!

hoi hoi

ik heb ook problemen met het uvw.
ik moest een bevalling en zwangerschapsverlof uit kering aan vragen
de dag van de bevalling heeft mijn man eens gebeld hoe het zat omdat we niks vernomen hadden. ze moest persee mij spreken terwijl ik kramp had.
ik had het te vroeg gestuurd dus het was afgewezen.
maaaaar ze zouden het heropenen. werd terug gebeld ze hadden het aan de verkeerde gestuurd. het moest niet bij hun in amsterdam zijn maar in heerlen. (ik woon in maastricht)
ik hoorde niks meer en ging bellen ik zou binnen 48 uur gebeld worden met de rede van afwijzing
niks gehoord. ik weer gebeld en zou nogmaals 48 uur afmoeten wachten.
nu beld e mij een man dat het geen preoriteit heeft(mijn dochter is inmiddels 9   weken )
maar hij ging het uit zoeken en dan zou ik over enkele weken wel wat horen zoniet dan moest ik hun nog maar eens bellen.

binnen kort is mijn verlof om en dan ga ik weer werken.

ik werk via pgb en mijn client neemt een vervanger en daarom moest ik via het uvw betaald krijgen.

groeten petra en iris

Terug
Bovenaan