voor Belle04

Hoi lieve Belle,

Ik las net dat je zwanger bent.

HARDSTIKKE GEFELICITEERD meid, vind het echt SUPERRRRRRRR voor je!!!!!!!!!!!!

Ook van je 1ste IVF en in Oktober uitgerekend, je doet het precies zoals ik.
Ik was 11 Oktober uitgerekend en ben zoals je weet op 18 Oktober bevallen van onze mooie meid Tessa.

Het Oktober 2007 forum werd vertegenwoordigd door Hope74 en natuurlijk door mij.
Nu mag jij het Oktober 2008 forum gaan vertegenwoordigen, .

Ik hoop dat alles goed gaat en volop van je kleine (grote) wondertje kan genieten.
Wanneer ben je uitgerekend, toevallig ook op de 11e?

van kruimel (mama van Tessa 18-10-2007)

Ha die Kruimel,

wat lief zo'n berichtje voor mij! Zit helemaal met tranen in mijn ogen!

Het is echt super. Ik begin er nu een beetje aan te wennen en te vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. Ik heb ook zo geboft net als jij zwanger van de eerste IVF.

Na een kijkoperatie in Belgie (waar endometriose is weggehaald) mocht ik daar meteen beginnen met de IVF. Hebben we maar gedaan . Het is het helemaal waard. Goede begeleiding ook.

Mijn uitgerekende datum ligt zo'n beetje rond 7/8 oktober denk ik. Maandag mag ik naar de gyn voor een echo en zal ik haar mening hierover horen (het is nl nog al een kordaat type, wel aardig!)

Een tijdje geleden had ik op het andere forum nog je berichtje gelezen. Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Heerlijk om zo te mogen genieten! Het is ook erg leuk om nog eens te lezen van mensen hoe het nu met ze gaat.

Heel veel plezier en nogmaals bedankt voor je lieve berichtje!

Liefs, Belle

Hoi Belle,

Ik las dat je een goede echo hebt gehad, GEFELICITEERD joh.
Wat een geweldig mooi en ontroerend moment is dat he; dat je bijna omvalt van de spanning en dan voor het eerst het  ziet kloppen. Ik kan de opluchting en blijheid nog voelen als ik er aan terug denk.

Enne...........zie je nou wel dat je me na doe. Je bent (waarschijnlijk) ook uitgerekend op 11 Oktober.
Houdt er dan maar rekening mee dat je een week langer doorloop en je mooie zoon / dochter op 18 Oktober geboren wordt, want dat had ik ook  hahaha.
Geniet maar goed van je groeiende buik want geloof me; je gaat hem missen als je hem niet meer hebt.

Oh ja, als je mij toch in alles na gaat doen dan krijg je ook een SUPERRRRRRRRRRRR goede zwangerschap (ik hoop het voor je).
Over de bevalling praat ik maar niet  die ga jij HELEMAAL anders doen, beloofd!!!!!

van mama Kruimel

Hé Kruimel,

Leuk weer een berichtje voor mij. Had hem van de week even gauw gelezen maar niet zoveel tijd voor een reactie.

Volgens mijn berekening ben ik uitgerkend op 8 oktober, volgens de gyn op 10/11 oktober. Dus dat scheelt niet heel veel. Het staat nu vast op 10 oktober. Dus idd rond de zelfde datum als jouw dochter! Wie weet.

De gyn wil wel dat ik onder toezicht blijf van een gyn hier in NL? Is dat normaal na IVF? Ik had er nog niet eerder van gehoord. Vind het geen probleem. De gyn is bang dat de verloskundige misschien iets over het hoofd zou kunnen zien en dat je dat toch niet zou willen na zo'n lange tijd proberen zwanger te worden. Ze wil ook dat ik in het ZH ga bevallen. Tja, doe braaf wat ze zegt, we zien het wel. Klinkt nog niet zo verkeerd.

Jij had niet zo'n beste bevalling gehad begrijp ik. Vervelend maar gelukkig is ze eruit gekomen ;-) Nu kan je er heerlijk van genieten. Je mag langer van je kindje genieten dan dat je bevalling heeft geduurd toch?!

Bedankt voor je lieve berichtje en ik hou je op de hoogte.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Ik  ben wel "gewoon" onder de hoede van een verloskundige geweest.
Normaal gesproken als je, net zo als wij, bij een gynocoloog loopt en alles is goed met moeder en kind mag je kiezen of je naar een VK wil of daar wil blijven.
Ik heb toen voor een VK gekozen, vond ik leuker / persoonlijker. In het zh is alles toch veel zakelijker.

Een beetje extra controle na zo'n lange weg is alleen maar mooi vind ik. Maar een verloskundige is ook kundig genoeg om op tijd in te grijpen. En wat ook heel belangrijk is.....luister naar je eigen lichaam, trek op tijd aan de bel.
En dat je perse in het zh moet bevallen....dat vind ik persoonlijk jou eigen keus (als dat medisch verantwoord is).

Lieve Belle, GENIET.......GENIET.........GENIET van je zwangerschap.

liefs Kruimel

Hoi Kruimel,

Gister lag ik in bed en ik zei tegen mijn man, het is toch niet te geloven dat na zoveel jaar er eindelijk iets in mijn buik groeit. Het is als ik er goed over nadenk zo onwerkelijk.
Maar wel heel erg super.
Struin internet al af voor spullen die ik zou willen (zoals een box hoef ik niet nieuw, als ie er ook goed tweedehands is). En kijken wat er te koop is. Pas half april gaan wij shoppen! Heb daar echt zin in.

Ik verheug me op mijn verjaardag eind april, zo fijn om het dan eindelijk te delen en leuke kadootjes te krijgen! (benijdde vrienden die jarig waren en dan babyspullen kregen omdat er eentje op komst was). Nu mag ik ook!

Het genieten gaat dus met vlagen, ook omdat ik niet zoveel voel, maar dat gaat vast en zeker veranderen.  Als je je eigen sokken niet meer aan kan doen, haha.

Ben jij trouwens verder nog actief op het forum? Had even bij winter moedersforum gekeken maar zag jou niet. Erg leuk dus dat je hier mee schrijft!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan