voor Belle04

Hoi Belle,

Genieten is dat hé, dat kijken / zoeken naar al dat kleine spul. En dan lekker wegdromen naar dat ozo leuke lieve babykamertje, de kleuren, inrichting enz enz...... Weet je al een beetje hoe je het kamertje wil?

Tessa's kamertje is zachtgeel (3 muren) met lila (lijkt soms ook wel lavendelblauw) (1 muur).
De meubeltjes zijn creme en de assosoires (hoe schrijf je dat hahaha) zijn ook creme. Ook ligt ze in het witte schommelwiegje waar ik zelf ook in heb gelegen. De bekleding van het wiegje is ook creme met op het hemeltje licht bruine beertjes.
De kleuren zijn heel neutraal omdat het geslacht een verrassing was voor ons (we wilden het niet van te voren weten, was heel spannend).

We hebben met de moeders van het Oktober 2007 forum een besloten MSN groep aangemaakt vandaar dat je me niet zo vaak lees hier. Is echt heel gezellig, bijna iedereen zit daar. Bij de najaar moeders (van JG) lees ik wel veel maar schrijf eigenlijk zelden iets.

Ik ga nu lekker slapen.
Ik blijf je hier volgen hoor.

liefs Kruimel

quote: kruimel77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 22:16:22'));

Hoi Kruimel,

ahh jullie zijn ook afgesplitst. Dat hebben wij (een groepje van het forum als het langer duurt ook gedaan).

Wij willen wrs wel weten wat het gaat worden. zeker mijn man Voordeel is dat waneer de naaste fam het dan ook weet ze heel gericht op zoek kunnen gaan naar een kadootje (toch handig). Maar ons baby kamertje blijft ook heel neutraal. We zijn zo'n half jaar geleden verhuisd en hebben alles opnieuw behangen en dat red neutraal gehouden. Eerst zaten wij aan de voorkamer te denken maar nu toch aan het schattige kamertje aan de zijkant. En die is qua kleur echt heel neurtraal (licht behang en 1 muurtje met bruine strepen). Met accesoires kan je een hoop doen. Meubels moeten we uiteraard nog voor op pad. Rustig aan shoppen. Zo lang moeten wachten daar wil ik echt van genieten. Ons zelf een beetje kennende zal dat geen wat wij willen en mooi vinden wel weer heel duur zijn (dat is nl altijd zo bij ons :) )
 zo nu eerst maar weer even aan het werk.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan