voor benthe en tessje

Klopt ja... beetje zielig vind ik dat hoor!
Als je het ergens niet mee eens bent moet je gewoon je mening kunnen geven. en kun je daar niet tegen dat moet je het niet lezen en al helemaal niet reageren.

Ik ga nu naar bed....morgen weer een vermoeiende dag.

Doei doei

x

Hey Jazzie,

Ben ook even gaan kijken bij het andere forum,was toch ook wel benieuwd!
Vreselijk zeg,dan hebben we het hier inderdaad een stuk gezelliger.Je kan hier tenminste gewoon de meest gekke vragen stellen en je krijgt er een normaal antwoord op.
Ik weet niet als ik straks zwanger ben,of ik eens gezellig het forum zwanger zijn zal openen.
Dan wip ik gewoon even bij jullie allemaal langs!

Groetjes

Nou, ik word helemaal nieuwsgierig...ik ga daar ook even kijken.

Het gevaarlijke met mailen is dat je niet iemands toon en gezicht ziet en daarom soms feller reageert ofzo...en dan de hormoontjes.....tja, dat wil wel denk ik.

Maar.....de accu van mijn laptop is op dus ik moet kappen met schrijven!

Bye bye!!!!

Ik weet een goeie!!!!
Het is bij ons allemaal gewoon raak deze maand!!! en dan blijven we heerlijk in dit forum rondhangen... en natuurlijk in de december? moeders... en anders starten we gewoon een prive forum.. hahahaha.. mijn man zit al iedere keer "zal ik zo'n site maken... dan werkt ie tenminste"...

Ik ga nu in ieder geval ook mijn kussen opzoeken...
dus goede nacht allen!

Laterrrrr

En daar zijn we weer!!!!!

Vanmorgen weer getempt en nu had ik 36.9, terwijl ik elke ochtend tussen de 36,3 en 36,6 heb gehad. Wil dit zeggen dat het mijn eisprong is vandaag??? Ben ik dus wel te laat als we nu nog gaan vrijen (ik vind klussen zo'n stom woord). Hadden we het dus gister moeten doen.....maarja, toen was mijn ventje ziek dus dat zat er niet in!!!

Eens even kijken. Als nu mijn eisprong zou zijn dan wil dat zeggen dat ik over 14 dagen ongi moet worden en dan zou ik dus een cyclus hebben van 36 dagen. Ik zit nu op dag 22 van mij cyclus. Dus..... dan zou ik 25 maart mijn NOD hebben. Maar, ik ga pas testen op 8 april (als ik dan nog niet ongi zou zijn) want dan zijn de 50 dagen voorbij (langste cyclus). Eén voordeel; als het dan raak zou zijn dan zou ik al 6 weken zwanger zijn (incl. de kado-weken) en hoeven we dus niet meer zo lang te wachten om het te vertellen. Droom droom droom droom.... eerst maar eens wachten tot 8 april dus.

En Carina, hoe is het daar? Morgen je NOD toch?
Spannend!!!!!
Liefs Benthe

hahahahahahaha Benthe, droom jij maar lekker door, hoor!

Zal ik je eens wat zeggen: mijn temp was vanmorgen ook 36.9! Nu moeten we kappen, hoor! Maar ik zit pas op dag 6 van mijn cyclus dus dat kan toch helemaal niet......Wel had Denzo (de hond) mij wakker gemaakt met zijn gepiep en daar zat ik me aan te irriteren. Daarna heb ik pas getempt. Kan je dan ook een hogere temp hebben?

Ik ben benieuwd wat ie morgen aangeeft....

En Jazzie, lijkt me best leuk een forum dat werkt en gezellig is!

Groetjes, Tess.

Terug
Bovenaan