VOOR BIBI, FEMKE, BIAGGI, EL , MARIJKE EN ALLE ANDERE LIEVE MEIDEN

Hoi allemaal,

Wat een heerlijk weertje weer vandaag he!! Ik ben een gelukkig mens, want ik werk op een kinderdagverblijf en kon dus heel fijn even "buiten spelen" vandaag in het zonnetje!!

Hey Bibi, blij weer wat van je te lezen!! Ik hoop dat de 20e voor jou een echte NOD wordt en dat je ons kunt melden dat je zwanger bent!! Zou geweldig zijn toch!! De gyn had een mooie eisprong bij je gezien dat maakt het toch extra spannend nietwaar!! Ik duim voor je!!

El, hoe gaat het met jou? Nog steeds hetzelfde standpunt? Doen waar jullie je goed bij voelen hoor!!

Fenke echt heel raar dat dat medicijn niks voor je doet!!! Balen joh!! Hoezo je moet er niet zoveel mee bezig zijn,,,,nou op die manier heb je toch weinig keus> Kun je niet doorgestuurd worden naar de gyn? want zij kijken toch even verder dan de ha?? Er moet toch een oorzaak voor te vinden zijn dat je helemaal niet meer ongi wordt!! O, ja ik moet de 19e naar de gyn spannend!!!

En..Biaggi met jou ook alles goed? Waar komt die naam eigenlijk vandaan of kun je dat niet zeggen i.v.m herkenning??

Marijke ik las dat bij jou nog geen ongi te bekennen is!!!Wauw, en nog steeds niet getest!! Petje af hoor!

Verder gaat alles prima met mij!! Vandaag op dag 14 van mijn cycles...temp nog laag,,,,vanmorgen vergeten te testen met de maybe, maar gister had ik varen,,,,maar heb meestal toch een hele lange cycles, dus verwacht nog niks! We klussen netjes om de dag, dus alles komt goed,,,

Weet je wat ik ook een gek idee vind!! Dat de meiden die nu nog een eisprong moeten krijgen (inclusief MOI) geen 2004 kindje meer krijgen....(of het kindje moet eerder komen natuurlijk)

Meiden fijne avond!!

Tot schrijfs
liefs moi xxx

Moi, bedankt voor je berichtje, leuk. Ik vind het bewonderenswaardig dat jij om de dag klust. Wat fijn dat het blijkbaar bij jullie zo goed gaat. Ik hoop ook dat ik zwanger ben omdat dat bij ons niet zo geweldig is. Natuurlijk is dat niet een reden om zwanger te worden maar mij valt het klussen best wel eens zwaar en dat is jammer maar ik kan er weinig aan veranderen

Wat rot dat het bij jullie niet zo goed gaat! Komt het door het hele zwanger-gebeuren of zijn er andere factoren die meespelen? Als je het niet wilt vertellen moet je dat niet doen hoor!!!

Wij hebben gelukkig een hele goede relatie! Natuurlijk hebben wij ook wel eens een meningsverschil of ergenis en dan knallen we er eens lekker op los, maar over het algemeen hebben wij ontzettend veel lol met elkaar, dus ook met het klussen!! Anders hou je het inderdaad ook niet vol om om de dag te klussen! En het moet ook geen moeten worden...als 1 van ons niet lekker of moe is slaan we een xtje over hoor!!

Liefs moi xxx

Hoi moi,
ja we zijn nog steeds bij ons standpunt gebleven. Ik heb vanaf zondag niet meer getemperatuurd (voor het eerst sinds eind september) en ik mis het niet eerlijk gezegd. Alleen kunnen we ons waarschijnlijk niet houden aan 'we zien wel'. Ik weet natuurlijk inmiddels zo goed wanneer het eraan zit te komen, en ik heb een maybebaby, dus volgende week zal het wel om de dag klussen worden. Nou ja, dan noemen we het gewoon nog een maandje 'proberen zonder de hele santekraam' in plaats van 'pauze'.

En inderdaad, als het goed gaat, treffen we elkaar weer op het januari 2005 forum.

Zou wel leuk zijn hè. Dan is ons nieuwe huis ook bijna af, dus voor ons echt pret voor drie!

En ja hoor, weer een heel verhaal!

Liefs, el.

Dat scheelt al een hoop als je dat tempen weg laat, want jij zette je wekker er toch voor? Ik doe dat niet ik temp gewoon wanneer ik wakker wordt! Ik begin bijna iedere dag op een ander tijdstip, dus de ene x temo ik om 6.30 en de andere x om 8.30 ik hou dan wel rekening met wat temp verschillen, maar het scheelt niet zo extreem veel. Toen mijn temp de vorige periode op 37 graden zat wist ik dat ik mijn eisprong gehad had, omdat mijn temp altijd 'zo rond de 36.3/6 zit ook als ik later wakker wordt!

Ik neem s`morgens mijn femnatal in en gaan! Verder lees ik (zoals je weet) dagelijks het forum, omdat ik dit ontzettend leuk vind! Dus echt overdreven ermee bezig zijn ben ik (nog) niet!! Maar jullie zijn al heel wat rondes verder, dus dat scheelt een hoop!!

Maar wie weet als je er wat minder mee bezig bent...

Klinkt wel leuk een Januari 2005 kindje!! Ik hoop het zo voor ons beide!! Kunnen we daar lekker verder beppen over onze kwaaltjes ha, ha!!!

Fijne avond,,,,,ook weer een pittig stukje van moi,,,,,,

Ja, ik zette wel de wekker, maar dat was ook omdat ik eruit moet om te werken. Dus hij gaat nu nog steeds elke ochtend om kwart voor zes. Alleen in het weekend niet meer natuurlijk!

De rust zal vooral volgend week wel komen, als ik niet meer iedere dag met spanning uitkijk naar verhoging (terwijl het dan toch al te laat is!)

Maar nu weet ik even niet hoe het gaat volgende week, want dat virusje van mij......daarmee ligt dus nu mijn echtgenoot op bed! Nou, ik heb ook vrede met een februari kindje hoor. Als ik er maar een krijg dan is alles goed eigenlijk!

En we gaan niet katten hè, als we op het zwanger zijn forum zitten. Hier konden ze er ook wat van trouwens vanmiddag!

Liefs, el.

Mijn vriend was vorige week ook ziek, maar toen zaten we toch niet in de klusperiode, dus erg rot voor hem, maar het klusteam leed er niet onder ha, ha...Heb hem eens even goed verwend (op een andere manier) Wat wordt je dan erg he,,,,als een vrouw wat in haar hoofd heeft!! Verwen je vriend maar goed dan is hij volgende week weer helmaal de oude hoor!!

Wij gaan echt niet katten hoor!!!dat zit helemaal niet in het aard van dit beestje!! Al weet ik natuurlijk niet wat die hormonen gaan doen, maar meestal reageer ik mij af op mijn vriendje als ik mij rot voel!! Maar dat doet iedereen wel denk ik!!

Ik snap ook niet dat die meiden op dit forum zo naar tegen elkaar doen, al moet ik wel zeggen dat er af en toe wel hele domme en naïeve vragen op staan hoor (met alle respect) maar daar reageer ik gewoon niet op!

Ik was vanmorgen vergeten te testen met de maybe, nou moet ik zeggen dat ik het ook erg rot vind gaan met ochtendspeeksel (belletjes) maar heb net effe getest,,,,,varen,,,,klustijd,,,

Ik weet dat je test beinvloed kan worden door eten en drinken, maar we waren het toch al van plan!!

Jij was zeker lekker vrij vanmiddag?

Liefs moi xxx

Normaal gesproken heb ik genoeg te doen op school op woensdagmiddag, maar ik ben vanmiddag snel naar huis gegaan. Vond dat dat wel mocht omdat ik ziek was met de pasen. Heerlijk weertje hè.

Nou, welteklussen, we 'spreken' elkaar morgen wel weer! Ik ga ook slapen, tenminste dat ga ik proberen. Van dat virusje schijn ík nogal gesnurkt te hebben, dus ik bereid me bij hem maar op het ergste voor (is normaal gesproken al heel wat decibellen).

Liefs, el.

Terug
Bovenaan