Voor Blondie79

A

Anoniem

Guest
Hoi Blondie,

Ik zat net ergens jouw reactie te lezen dat je 13 maart je NOD had en dat je woensdag, donderdag, vrijdag wat bloed had verloren. Nou ik zit precies in dezelfde situatie. Dacht eerst te vroeg ongi te worden, maar het stopte ook ineens weer. Nu heb ik zoveel zwangerschapssypmtomen, maar vanmorgen getest en negatief.
Dus weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben.

Hoe is het bij jou, nog geen rode duiveltjes?
Heb je soms al getest?

Ben errrrruugg benieuwd......

Groetjes, Jetje

Hai Jetje,

Misschien het je het al gelezen, ik ben zwanger!!

En hoe is het nu met jou? En in de hoeveelste ronde zit je, langste cyclus,  voortekenen etc. Tell me all about it!!

Liefs, Blondie79

Hee Blondie,

Ik zie het momenteel ff niet meer zitten, al dat wachten en nog geen goed nieuws voor mij. Ik had dus ook rond 13 maart mijn NOD, omdat ik zondag 26 februari een positieve ovulatietest had. Na die paar dagen bloed dacht ik ongi te zijn geweest, maar mijn verschijnselen werden alleen maar sterker. Heb een opgeblazen buik, voel af en toe wat rommelen, lage rugpijn, gevoelige borsten, grotere tepels met een donkere rand eromheen (bevestigd door manlief?!), zie blauwe aders over mijn borsten lopen, af en toe misselijk vooral als ik niet op tijd eet, hoofdpijn.

Maar heb gistermorgen getest en vanmiddag om  17.00 uur nog een keer  en weer negatief. Dus nu wacht ik nog even tot zaterdag en als de test dan weer negatief is ga ik maandag toch maar even naar de huisarts, want dan is er echt iets met mijn lichaam aan de hand. In het ergste geval word ik alsnog ongi, maar daar moet ik toch echt even niet aan denken....

Ik hou je op de hoogte (trouwens lief dat je aan me denkt ondanks dat je ergens op een roze wolk zit)

Groetjes. Jetje
2e kindje, 4e ronde

Hai Jetje,

Een blijk van medeleven  is een kleine moeite hoor.  En die roze wolk ben ik vandaag niet zo bewust mee bezig geweest. Ik vind het heel spannend, maar het leven om me heen gaat ook gewoon door.
Vrijdag ga ik de huisarts maar even bellen, het is m'n eerste zwangerschap dus ik weet niet hoe nu verder met controles ed.

Je verhaal is bijna het zelfde als dat van mij! Had je een paar dagen wat oud bloed, of ook vers bloed? Hoe verloopt normaal je menstruatie qua aantal dagen en hoeveelheden? En na een normale ongi altijd weer pijnloos zeg maar? Geen buikpijn/steekjes etc?

Vervelend voor je die onzekerheid, dan zou ik idd ook zaterdag maar weer gaan testen.Je blijft  toch  hoop houden,  zou ik ook doen als ik in jou schoenen had gestaan.  Ik had trouwens met zo'n Clearview van Babybrabbel getest, en jij?

Ik ga voor je duimen, ik hoop voor je  dat het stiekum wel raak is.
Jetje (en manlief), veel sterkte met afwachten en ik hoor het wel he?

Liefs, Blondie79

Hee Blondie,

Ik heb wel echt vers bloed verloren, helderrood alsof je uit je arm bloed ofzo.
Herken dit eigenlijk niet van een menstruatie. Normaal heb ik na mijn ongi tot aan mijn eisprong echt nergens last van, en dan van eisprong tot ongi begint het hele circus weer. Ik heb trouwens getest met de digitale test van Clear Blue, wel confronterend maar dan hoef je niet te twijfelen of er een vaag streepje staat.

Ik ga nu lekker een paar daagjes werken, dus hoop er dan niet zoveel mee bezig te zijn. Ik hou je op de hoogte, hopelijk zaterdag beter nieuws???!!!!

Groetjes, Jetje

Hai Jetje,

Echt sh**t / frustrerend. Ik zou zelf ook blijven twijfelen.
Afwachten dan maar he? Veel sterkte en tot zaterdag/zondag.

Liefs, Blondie79

Hoi Blondie,

Ik heb helaas (nog) geen goed nieuws.
Heb vanmorgen weer getest en nog steeds negatief, dus ben waarschijnlijk niet zwanger want het is nu inmiddels 3 weken na mijn eisprong. Ik ga morgen naar de huisarts en vraag of ik een bloedtest of echo kan krijgen. Ik heb namelijk nog steeds wel allerlei verschijnselen, maar heb de laatste maanden 2 keer blaasontsteking en nierbekkenontsteking gehad en dit blijft maar doorrommelen dus dat willen ze ook verder gaan onderzoeken. Heb geen idee welke kant ik nu op moet denken maar tot ik van de huisarts heb gehoord dat er niks in mijn buik groeit heb ik nog een heel klein beetje hoop.

Groetjes, Jetje

Terug
Bovenaan