Voor Blondie79

Hoi hoi,
Ik vind het echt een heel leuk idee om het met moederdag te vertellen, ware het niet...... dat het pas14 mei moederdag is. hihihi duurt nog een beetje lang dan hè. Ik heb net het zh gebeld, maar ze kon nix zeggen over de uitslaagen alleen dat ze er niet aan zagen ofe het raak is of niet. ze adviseerde een test te doen. denk dat ik toch nog wacht tot zaterdag...........Ik moet m'n zoon van school ophalen. Ik hoor nog wel of je nog wacht tot moederdag met vertellen..... hihihihi nee hoor grapje maar ik ben wel benieuwd. je hoort nog van me
veel liefs Cynthia

Ha,ha,ha! Goede bak, 14 mei moederdag!   Hoe ik dan weer aan as zondag kom? Tja, we doen er dan ook nooit aan, lijkt me duidelijk. En ik ben blond, en ik heb last van m'n hormonen etc. etc.  Nee, 14 mei is wel heeeel ver weg, zondag even koffie/theedrinken wordt het dan maar denk ik. Dan ben ik 6 wkjes en een paar dagen, misschien wel  wat vroeg of het te vertellen. Ach, dan kunnen ze ons in ieder geval steunen, en meeegenieten, toch??
Hadden ze in het ziekenhuis ook nog een ander advies voor je dan te testen?  Knap van je dat je tot zaterdag wil wachten met testen. Ben benieuwd, was het maar alvast zaterdag!!   Misschien verhuis je dan ook naar  het zwangerforum? Ik ga maar weer duimen (bijna geen vel  meer op m'n  topjes van dat geduim hier, hi,hi!).  

Liefs, Blondie79  

Hoi hoi,
Thanks dat je zo met me meeleeft, is echt heel errug fijn. Wat zou jij doen vrijdag een test bij de ha die vergoedt wordt door de zorgverzekering of er een via internet bestellen op bb? Weet jij of die clearview goed zijn? jeetje wat een vragen weer he..
Heeeeeel erg veel liefs Cynthia

Hai,

Clearview heb ik zelf ook gebruikt, ook besteld via Babybrabbel. Makkelijk in gebruik en een goede/begrijpelijke handleiding er bij.  Ik zou zelf bestellen, kost maar een paar euro's voor 2 stuks of zo. Heb je ze over een paar daagjes in huis, en kan je lekker thuis in je eigen omgeving testen. En je hebt binnen een paar minuten je uitslag.

Ik heb m'n 'moederdag'   ook al gevonden, hi, hi. Op de kalender in de wc staat bij zondag Mothering Sunday (U.K.) dussss... Goede actie he?

Liefs, Blondie79

Goeie aktie!!!!! hahaha en alweer bedankt voor je snelle reactie. Hoelang duurde het bij jou voordat die testen binnen waren? Ik ben errug benieuwd hoe iedereen van het weekend reageert. Hééél trots natuuuuurlijk!!!!!
Ik heb net een bestelling geplaatst
Liefs Cynthia

Dit wordt m'n laatste supersnelle  berichtje voor vanavond denk ik. Zo nog even bij manlief op de bank zitten en wat drinken, en dan maar lekker op bedje. Voel me zooo moe!!  

Ik had  de testen in het weekend besteld en gelijk betaald met telebankieren. Ik had ze de woensdag's  daarop volgens mij binnen.  Valt mee toch?

Weltrusten!!  Liefs, Blondie79  

Hoi hoi,
Ik ben net ook gelijk gaan telebankieren..... Geef je mannetje ook maar wat liefde idd. hij heeft het ook verdient. Hij heeft er ook hard voor moeten werken. Slaap lekker als je dit nog leest. vanavond is mijn mannetje er niet, dus heb ik alle tijd. Misschien morgen ff een adempauze.
Heel errug veel liefs Ikke

Tja, lichamelijke liefde is een beetje ingekakt nu . Als we willen klussen, moet ik of opblijven, of hij eerder op bed gaan de afgelopen week,  En hij was nu zo gewend aan  vaker klussen!!   Het zal ooit wel weer goed komen... hi,hi,

Enne, je vermaakt je vast nog wel even op het internet he, tot je mannetje thuis komt!
En een dagje zonder klussen maar met bijvoorbeeld een lekkere massage en knuffelen is ook erruug fijn! Vindt mijn mannetje dan tenminste, even een avondje niet met het 'hot item' bezig te zijn!   Blijf genieten van elkaar he? (Ik voel me net zo'n dame uit de viva of zo met die supertips... ha, ha) Ach, misschien heb je er wat aan, of een ander?

Ik ga nu echt kappen, wordt een beetje melig.....

Truste!!

Terug
Bovenaan