voor cmkunst

A

Anoniem

Guest
Hai,

ik las dat je vandaag je nod had,
ik wil je even heel veel succes wensen vandaag. ik duim voor je.
hou je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd. Wanneer ga je anders testen?

liefs wies

He Wies,

Wat lief van je! Nou voorlopig is hier nog niets te bekennen. Ik ga de 16e testen. Mijn man is dan jarig en wat zou ik hem graag een positieve test cadeau doen. Maar wel ongi pijn nu, dus ik weet het echt niet. Maar goed zolang de duiveltjes hier niet zijn, heb ik hoop!!

Jij ook veel sterkte, wanneer jij ook al weer je nod??
Liefs Carina

Hai, dat is aankomende donderdag, ja zou een leuk cadeau zijn voor je man. Nou mijn ongi is denk ik 8 april. De laatste keer duurde het namelijk 36 dagen en de keer daarvoor 3 maanden en daarvoor 43, 35 enz. dus ik weet het niet precies. Ik ben wel aan het tempen. Maar goed, ik ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt. Hoe lang zijn jullie al bezig? Hoe oud ben je enz. Sorry maar ik ben een tijdje van deze site afwezig geweest ik moest een beetje afstand nemen, was er veel te veel mee bezig en als het 3 maanden weg blijft word je knetter... vandaar.

groetjes Wies

He Wies,

In welke ronde zit je dan dat je er een tijdje tussenuit moest?? Zelf zit ik in ronde zes. En elke keer weer spannender.
dat is best een lange cyclus en wat onregelmatig. 3 maanden niet ongi, poeh wat lang. Hoeveel testen heb je gedaan in die tijd?  Heeft het tempen je al wat opgeleverd, of te wel kun je wel zien dat je een eisprong hebt?  of heb je al gewerkt  met ovilatietesten?

Ik ben wel aan het tempen. Maar goed, ik ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt. 10 april ongeveer nod, dan ben je nu goed aan het klussen waarschijnlijk ()

Nou sterkte en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Carina

quote: cmkunst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2006 18:29:38'));

He Wies,

In welke ronde zit je dan dat je er een tijdje tussenuit moest?? Zelf zit ik in ronde zes. En elke keer weer spannender.
dat is best een lange cyclus en wat onregelmatig. 3 maanden niet ongi, poeh wat lang. Hoeveel testen heb je gedaan in die tijd?  Heeft het tempen je al wat opgeleverd, of te wel kun je wel zien dat je een eisprong hebt?  of heb je al gewerkt  met ovilatietesten?

Ik ben wel aan het tempen. Maar goed, ik ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt. 10 april ongeveer nod, dan ben je nu goed aan het klussen waarschijnlijk ()

Nou sterkte en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Carina

Hai,
ik zit nu in ronde 8ste ronde. Nou ik moest er tussenuit omdat ik mijzelf in die 3 maanden hele enge dingen in mijn hoofd ging halen. En daar kon ik niet tegen. Ook kreeg ik hier heel veel advies maar daardoor werd het helaas alleen maar erger. Ik heb dus al heel wat afgetest. Ik ben nog niet begonnen met de ovulatietesten. Ik weet niet maar wij doen het een bepaalde periode gewoon  regelmatig hihihihi. Het tempen heeft mij inderdaad al wat opgeleverd. Bij mij is er eeen groot verschil te zien. Hierdoor weet ik gelukkig waar ik ong. aan toe ben ik hoop dan ook dat dit zo blijft. Hoe gaat het bij het tempen bij jou dan? Wij gaan idd binnenkort weer beginnen met oefenen hihih nu voel ik mij wel een beetje betrapt hoor.

liefs wies
ps ben jij ook wel eens   op de chat van leuke (a.s.) mama's?

Hey Carina,

Je gaat me toch niet vertellen dat je vandaag ongi geworden bent he!!
Ik zal je voor je duimen donderdag,word het spannende dag voor ons beide,dan is het mijn NOD.
Dat zou inderdaad een leuke verrassing zijn als cadeau voor je vriend!!

We blijven hopen,succes he!!

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan