quote: cmkunst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2006 18:29:38&apos😉);
He Wies,
In welke ronde zit je dan dat je er een tijdje tussenuit moest?? Zelf zit ik in ronde zes. En elke keer weer spannender.
dat is best een lange cyclus en wat onregelmatig. 3 maanden niet ongi, poeh wat lang. Hoeveel testen heb je gedaan in die tijd? Heeft het tempen je al wat opgeleverd, of te wel kun je wel zien dat je een eisprong hebt? of heb je al gewerkt met ovilatietesten?
Ik ben wel aan het tempen. Maar goed, ik ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt. 10 april ongeveer nod, dan ben je nu goed aan het klussen waarschijnlijk ()
Nou sterkte en ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Carina
Hai,
ik zit nu in ronde 8ste ronde. Nou ik moest er tussenuit omdat ik mijzelf in die 3 maanden hele enge dingen in mijn hoofd ging halen. En daar kon ik niet tegen. Ook kreeg ik hier heel veel advies maar daardoor werd het helaas alleen maar erger. Ik heb dus al heel wat afgetest. Ik ben nog niet begonnen met de ovulatietesten. Ik weet niet maar wij doen het een bepaalde periode gewoon regelmatig hihihihi. Het tempen heeft mij inderdaad al wat opgeleverd. Bij mij is er eeen groot verschil te zien. Hierdoor weet ik gelukkig waar ik ong. aan toe ben ik hoop dan ook dat dit zo blijft. Hoe gaat het bij het tempen bij jou dan? Wij gaan idd binnenkort weer beginnen met oefenen hihih nu voel ik mij wel een beetje betrapt hoor.
liefs wies
ps ben jij ook wel eens op de chat van leuke (a.s.) mama's?