voor coortje

A

Anoniem

Guest
Hoi
Sorry dat ik ineens weg was gister hoor, maar vond het te lekker weer om achter de pc te blijven zitten.
Las je berichtje later pas. Gaat het allemaal wel weer met je zus?
Groetjes Paulineke

eh ja beetje lastig verhaal, blijkt dat ze een relatie heeft met iemand en die is getrouwd ( jaja cliche) maar zijn vrouw is er achter gekomen en nu moet hij kiezen!! nou ja verder nog een heel verhaa maar zeer vervelend en zeer zielig voor der!! maakt niet uit dat je weg was!

ah ja idd erg zielig voor je zus.
Ik hoop dat het weer een beetje gaat met haar.

ja wel een beetje maar ze is bang dat ze weer alles kwijt raakt!! is een heleboel vrienden enz kwijt geraakt door een ziekte een paar jaar geleden en daarna nooit meer echt veel kunnen opbouwen omdat de ziekte wel een beetje doorsluimerd zeg maar

Jeetje dan is dit extra moeilijk voor haar. Nou ik hoop voor haar dat ze hem niet kwijtraakt dan zeg. Ze krijgt wel veel voor haar kiezen zo!! Heftig hoor. Nou hoop dat het goed gaat uitpakken voor haar.

ja gaat wel, was vrij afgelopen 2 dagen dus lekker voor pampus gelegen. maar morgen gaan we er weer tegenaan helaas weer werken. en hoe gaat t met jou?

ja goed lekker warm maar verder goed!! op het werk ook!! jammer dat we moeten werken met dit lekkere weer!!!! hahah lekker an het wachten tot me nod komt

Terug
Bovenaan