voor coortje

wanneer is je nod dan?
ik moet bijna al weer aan de klus hihi

is ff afwachten als ik uitga van 43 dagen dan 1 juli!! maar ja dat was me 1e echte cyclus zonder pil!! dus denk dat ik vanaf de 16e ( dag 28 ) wel een beetje nieuwsgierig wordt

ow das wel spannend hoor. ik hoop dat het bij mij nou ook eindelijk is regelmatig blijft. stress heeft op mij een nogal grote invloed en dan word het bij mij altijd een langere cyclus.

ach het scheelt dat ik van mezelf nogal rustig ben en niet snel gestresst wordt!! en als ik toch nieuwsgierig ben test ik gewoon hoor!! moet kunnen!! hoelang zijn jullie bezig?? als ik vragen mag!! kus

eigenlijk al vanaf maart 2005 maar de laatste 6 maanden pas echt ermee bezig hoor. we hadden eerst zo iets van ach het zal wel lukken en we zien het wel maar nu zijn we toch echt de dagen aan het tellen voor me ei enz. nu kan het ook wel omdat mijn cyclus eindelijk regelmatig is. dus alles bij elkaar zijn we toch al een tijdje bezig

ja dan zijn we wel wat minder lang bezig! vanaf eind maart toen moest ik weer beginnen en toen hebben we besloten toch maar te stoppen!! toen werd ik ongesteld en toen het gestopt was en ik eigenlijk weer moest beginnen werd ik een week later weer ongesteld leek wel oud bloed!! ong een week! toen was ik 43 dagen niet ongesteld en toen 3 dagen een klein beetje niet zoals normaal zeg maar!! dus nu ff afwachten

spannend hoor. ben benieuwd. maar ja je kan wel minder lang bezig zijn maar als je iets graag wilt  lijkt het ook heel lang duren als het niet lukt zeg maar.

ja klopt maar we gaan zoziezo uit van ong een jaar!! en tuurlijk hoop je dat het eerder wordt maar ja!! anders was ik   pas april 2007 gestopt!! en nu kwam het omdat ik geopereerd was en mijn pil niet kon slikken en wel hadden gevreeen! toen was ik overtijd en toen ik toen ongesteld werd was ik wel terleurgesteld en toen bleek sávond dat rutger het ook jammer vondt!! toen een goed gesprek gehad! want ik ben nog maar 20 eind deze maand 21!! maar ja gevoel he!! en we zijn al 5 jaar bij elkaar in augustus! en we wonen sinds februari op onszelf!!

Terug
Bovenaan