voor da77

Omdat het vandaag zo zonnig is en Emma steeds een rood hoofd heeft (van het huilen dacht ik) als ik haar uit bed haar, heb ik haar dekentje eens weggehaald. Ineens sliep ze 5 kwartier. Een nieuwe mijlpaal! En toen ik haar uit bed haalde omdat ze wakker was lag ze te duimen. Oh, wat voelde ik me toen gemeen dat ik haar handjes in de bakerzak wil stoppen!
Heb de bakerzak trouwens binnen, maar ik was hem eerst nog even vandaag voor ik hem ga gebruiken.

groetjes, Diane

Hoi,

Haha, zou je net zien dat op de dag dat je de bakenzak binnen krijgt dat ze der duim vind! Chelsey stopt haar vuistje met zak en al in de mond, dan heeft ze een hele nate plek als ik haar uit bed haal, nou lees ik wel dat meer kinderen het doen, en als ze weleens ligt te jammer dan stop ik de speen er tussen en dat valt hij niet uit haar mond, dus dat is er wel weer handig aan.
Ik doe haar gewoon een pyama aan, die ik haar normaal ook aan zou doen en ook gewoon haar lakentje met dekens over haar heen, nou zit ik er  wel aan te denken die cape erbij te kopen, want soms als ik haar uit bed haal dan ligt ze boven in haar ledikantje, zonder dekens! En dat is toch wel erg koud als je  zo lang ligt, en ik begreep dat als je de cape er aan vast maak dat je dan geen dekens hoef te gebruiken.

Wat leuk die nagym, kan je een beetje ervaringen uitwisselen, ik heb geen zwangerschapsgym gedaan en nu vind ik dat weleens jammer, want het zijn toch allemaal meiden die rond dezelfde tijd als jou uitgerekend en bevallen zijn.

En nog even over de 'regeltjes' je moet doen waar jij je lekker bij voelt, dat is het alle belangrijkste, dat breng je ook weer over op je kind! Mijn vriendin heeft een tweeling en die past dezelfde regelmaat toe, maar je ziet duidelijk verschil, de ene accepteerd iets wel en de ander niet en de ene slaapt ook meer dan de andere, dus het ligt ook echt aan je kindje.

Ik heb trouwens ook nog een vraagje, heb jij al je menstruatie gehad?? Ik nog niet namelijk en vind het toch wel erg lang duren, ik heb de eerste 4 weken borstvoeding gegeven en daarna alleen maar fles, dus had het eigenlijk al wel verwacht.

Groetjes Elise

hoi,

Dus Chelsey wil ook graag duimen! Als ze echt hun duim gevonden hebben, zullen ze ook minder met de armen maaien denk ik. Dan kunnen ze zichzelf in slaap 'duimen'. Ik voer een actief vind-je-duim beleid, haha. De speen heeft ze nu duidelijk minder interesse in lijkt het. Ook wel handig, want dan wordt ze niet meer wakker als de speen uit haar mond valt.
Ik heb die cape er maar gelijk bijgekocht. We gaan tenslotte de winter in dus het leek me wel handig. Hij is met drukknoopjes aan de bakerzak vast te maken. Het ziet er allemaal heel netjes uit vind ik. Goede kwaliteit stof ook. Alles hangt nu aan de waslijn, dus morgen gaan we het eens uitproberen!

Nadat ik kon stoppen met mijn medicijnen voor mijn bloeddruk mocht ik ook weer met de pil beginnen. Ik ben gewoon op een dag begonnen. Dat kan prima, alleen is de eerste strip dan niet veilig qua anticonceptie.  Nu net de eerste strip en stopweek gehad en ben dus daardoor ongesteld geworden. Mijn menstruatie is wel anders dan normaal maar dat lijkt me door dat alle hormonen nog niet helemaal in balans zijn. Volgens mij is het heel normaal dat het iets langer duurt, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Iedere vrouw reageert toch anders en doordat je nog een paar weken borstvoeding hebt gegeven, zal het ook nog wat langer duren dan als je dat niet had gedaan. Je bent natuurlijk wel vruchtbaar voordat je ongesteld bent dus oppassen  met  vrijen als je niet gelijk weer zwanger wilt raken.  

groetjes,  Diane        

Terug
Bovenaan