Hoi,
Haha, zou je net zien dat op de dag dat je de bakenzak binnen krijgt dat ze der duim vind! Chelsey stopt haar vuistje met zak en al in de mond, dan heeft ze een hele nate plek als ik haar uit bed haal, nou lees ik wel dat meer kinderen het doen, en als ze weleens ligt te jammer dan stop ik de speen er tussen en dat valt hij niet uit haar mond, dus dat is er wel weer handig aan.
Ik doe haar gewoon een pyama aan, die ik haar normaal ook aan zou doen en ook gewoon haar lakentje met dekens over haar heen, nou zit ik er wel aan te denken die cape erbij te kopen, want soms als ik haar uit bed haal dan ligt ze boven in haar ledikantje, zonder dekens! En dat is toch wel erg koud als je zo lang ligt, en ik begreep dat als je de cape er aan vast maak dat je dan geen dekens hoef te gebruiken.
Wat leuk die nagym, kan je een beetje ervaringen uitwisselen, ik heb geen zwangerschapsgym gedaan en nu vind ik dat weleens jammer, want het zijn toch allemaal meiden die rond dezelfde tijd als jou uitgerekend en bevallen zijn.
En nog even over de 'regeltjes' je moet doen waar jij je lekker bij voelt, dat is het alle belangrijkste, dat breng je ook weer over op je kind! Mijn vriendin heeft een tweeling en die past dezelfde regelmaat toe, maar je ziet duidelijk verschil, de ene accepteerd iets wel en de ander niet en de ene slaapt ook meer dan de andere, dus het ligt ook echt aan je kindje.
Ik heb trouwens ook nog een vraagje, heb jij al je menstruatie gehad?? Ik nog niet namelijk en vind het toch wel erg lang duren, ik heb de eerste 4 weken borstvoeding gegeven en daarna alleen maar fles, dus had het eigenlijk al wel verwacht.
Groetjes Elise