Voor de 2de keer een flinke bloeding

Hoi allemaal,
sorry maar moet dit even van me afschrijven.
Ben vandaag precies 9 weken en heb al voor de 2 keer een flinke bloeding. Heb daarom voor vanavond een afspraak bij de verloskundige want ik vertrouw het niet echt. Heb dit een week geleden ook gehad en was toen een vaatje gesprongen. Maar toch vertrouw ik het niet. Blijf ook overgeven en hou soms het water niet eens binnen. Moet hiervoor morgen medicijnen af gaan halen hoop dat deze werken. Ben erg gespannen voor straks, we mogen rond 20.40 uur en de tijd schiet niet op voor mijn gevoel. Hoop echt dat onze uk het goed doet.
Sorry voor mijn gezeur maar moest het even kwijt.

Liefs Peet

Ik duim dat het goed is en gaat.
Ook ik hield niks meer binnen qua eten en drinken.
heb sinds vanmiddag zetpillen tegen braken en heb nu gewoon klein beetje kunnen eten en al een hele glas drinken op, waar ik normaal over een half glas 3 uur over deed

Heey meid,

Wat schrikken zeg!! En wat fijn dat je meteen bij je vk terecht kan! Hopelijk is alles goed en is er weer een vaatje geknapt. En je zeurt absoluut niet hoor, het is ook een spannende periode! Ben nu zelf 10 weken en ik ben blij als de eerste 3 maanden erop zitten.

Ik heb 3 weken geleden in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgroogd was door teveel overgeven. Dus aan de dames die niks binnen kunnen houden...laat je urine checken op ketonen!!! Als die in je urine zitten ben je uitgedroogd en heb je hulp nodig!!!! Kortom als je het niet vertrouwd bellen naar je ha en gewoon volhouden. Die van mij wou er ook niks van weten en ik lag binnen 12 uur in het zkh aan het infuus.

Meid ik hoop dat je nu je echo hebt en dat alles goed is!!

Liefs ciomama

hoi,

effe laten weten dat onze uk het super doet en was erg bewegelijk. Was idd weer een vaatje geknapt. De verloskundige vond het lastig de uk er goed op te krijgen. Hartje klopt perfect en was flink gegroeid. Heb flinke traan erom gelaten zo blij ben ik.

En ciomama krijg morgen medicijnen voor de misselijkheid maar de vk wilt dat ik haar eerst bel wat het precies is.
Ben zo opgelucht nu ik ons wonder heb gezien.

Fijn dat ik hier mijn bezorgdheid kwijt kan.
Jullie ook succes met alles en hoop alleen maar goede berichten te horen

Terug
Bovenaan