Voor de 2de keer een flinke bloeding

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Heb vanmorgen iemand hier gehad van moeders voor moeder maar wat stinken die potten.
Ach ja doe het graag. Fijne gedachte dat je zo andere kan helpen met zwanger worden.

Liefs Peet

Ik heb suprimal gekregen. Nu maar hopen dat het gaat werken. Werkt het niet ga ik weer terug. Ga nooit naar de huisarts maar het gaat niet meer om mij maar om de uk.

hoi hoi

@ peetje 1981
ik heb vorig jaar (eind 2009-juni 2010) een pittige vermoeiende zwangerschap gehad waarbij ik veel afviel en weinig kon. hoe slecht ik mij ook voelde, met de kleine ging het super. Ze stal gewoon al mijn energie en eten en ik maar doorbanjeren met alle klachten.
Heb er een geweldige dochter van gekregen en ook deze 2e zwangerschap is zwaar, maar als ik er een net zo'n mooi kindje voor krijg als onze dochter vind ik het wel goed

hoe slecht je voelt betekend niet dat het niet goed gaat met de kleine. Soms nemen ze gewoon teveel van hun mama.

ik woog na de bevalling 15 kilo minder dan voordat ik zwanger was! toen ik 9mnd zwanger was was ik al lichter dan de dag dat ik zwanger was. En toch heb ik een goed gezond meiske dat een heel normaal gewicht had.

Succes ermee enne dit is juist de plek om te klagen en zeuren! komt straks nog wel met al die mannen die niet weten omte gaan met onze hormonen

Terug
Bovenaan