voor de 4 e keer

Jeetje ik kan het niet geloven maar vanuit het niets begon vandaag in ene krampen en ja op het toilet zag ik weer bloed. Het gaat dus voor de 4e keer mis. Helaas geen kerstkindje van ons maar na zo een 4e keer begin ik toch wel enorm te twijfelen of we wel ooit een kindje zullen gaan krijgen. Ik weet gewoon even helemaal niets meer en ben leeg van binnen.

Corina

NEE!! NEE!! NEE!! en nog es NEE!! ik ben gelovig maar ik heb hier achter me pc een paar vette vloekwoorden geschreeuwd!!! Laat het alsjeblieft niet zo zijn

Oh Corina, hou nog even moed. Ik ben echt boos en ik weet nu ook ff niet meer wat ik moet zeggen hoor.....

Het lijkt wel of het mezelf overkomt......

Hee, kop op he? Ik denk aan je....

Lieve groeten Jeannette

quote: corina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2005 18:00:57'));

Jeetje ik kan het niet geloven maar vanuit het niets begon vandaag in ene krampen en ja op het toilet zag ik weer bloed. Het gaat dus voor de 4e keer mis. Helaas geen kerstkindje van ons maar na zo een 4e keer begin ik toch wel enorm te twijfelen of we wel ooit een kindje zullen gaan krijgen. Ik weet gewoon even helemaal niets meer en ben leeg van binnen.

Corina

Lieve meid dit is toch niet WAAR???? dat kan toch niet?? He wat is me dit nou wat ik kan wel huilen weet je dat. Ik weet hoe je je voelt het is niet te omschrijven hoe erg die pijn kan zijn. Leeg,boos,verdrietig compleet verslagen en ik vind het zo ontzettend jammer voor je dat je dit weer mee moet maken. Ik had gouden bergen voor je in gedachten meid!!!

Ik hoop zo voor je dat je ondanks je verdriet moed blijft houden in de toekomst. Al is en lijkt het nog zo ver weg dat de dag komt dat je weer eens kunt lachen.
Ik wens je heel veel sterkte toe ik hoop dat je veel mensen hebt die voor je klaar staan en waar je eens lekker kunt uitjanken en brullen.
Ik zal er in iedergeval voor je zijn als je me nodig hebt dan kun je me altijd hier vinden. Soms is het  fijn om je verdriet en je gevoelens  van je af te schrijven.  

Sterkte en ik denk aan je.

Liefs Bibi  

Lieve lieve Corina,

Het is toch gewoon niet te geloven!
Hoe kan het toch zo zijn dat er mensen zijn die dit zo vaak moet overkomen. Ik begrijp dat je nu heel erg twijfelt, maar ik weet dat jij over een tijdje weer positief gaat denken. Je bent iedere keer zo positief, dacht echt dat het nu wel goed zou komen.
Zo gemeen en oneerlijk!
Heel heel veel sterkte, ik hoop nog op een verhaal als Sammy, of heb je al een echo gehad?
Meid wat leef ik ontzettend met jou en je partner mee.
Ik hoop dat jullie de 4e keer snel te boven komen.
In ieder geval heel veel succes!
Het is nu een schrale troost maar je bent wel ontzettend vruchtbaar en dat scheelt wel mijn gynaecoloog zegt dat iemand met meerdere miskramen uiteindelijk altijd wel een kindje krijgt....dus het komt vast helemaal goed met je....je zult er nu wel geen KUT aan hebben maar met je positieve houding komt het bij jullie heus goed.

Dikke knuffel van mij.

oh lieve Corina,

Woorden schieten mij tekort als ik je verhaal lees. Dit kán gewoon niet .

Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik was er vast van overtuigd dat het
dit keer goed zou gaan. Meid vanuit het diepste van mijn hart bid en
hoop ik dat Biate gelijk heeft en dat het nog zo mag gaan zoals bij
Sammy.

Ik weet het ook niet meer, ik voel de pijn die je hebt. De leegte. Ik
zou willen dat ik je kon opbeuren, maar ook ik weet niks meer te zeggen.

Ik wens juliie heel veel sterkte en heel veel liefs.

Hester

wiseguytyssen@hotmail.com

Lieve Corina,

Ik wil je heel sterkte wensen de komende periode. Ik kan begrijpen dat je soms geen vertrouwen meer hebt en dat je het soms niet meer weet. Ik hoop dat er snel fijnere tijden komen en dat het zonnetje gauw weer gaat schijnen voor jullie.

Veel liefs van Monique.

Lieve lieve meid,

Ik weet echt even niet wat ik zeggen moet, ik ben echt even helemaal ontdaan.

Waarom nou jij?

Meid, it's payback time, jij was er voor mij de afgelopen tijd, nu ben ik er voor jou!
Kom eerst maar eens  lekker bij je  positieven. Jank, schreeuw, vloek, tier ...........  ik  neem gauw even contact met je op, maar voor nu laat ik je even met rust.

Lieve lieve meid, heel veel sterkte voor jou EN je mannetje en ik hoop dat je het weer een plekje kunt gaan geven naast de andere  plekjes in je hart.

Ik denk aan je,

Ariane

Terug
Bovenaan