voor de 4 e keer

Oh jee, Corina, ik kwam even kijken hoe het met iedereen gaat, lees ik dit. Wat ontzettend *&$#% voor je. Kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar leeg zal het zeker zijn. Meis, alle sterkte van de wereld, ik denk aan je. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen. Dikke knuffel, Marjon        

Lieve lieve meid,

Hier zijn geen woorden voor! Ik heb zo voor jullie geduimd en gehoopt dat het deze keer goed zou gaan. Ik volgde je met spanning. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om ook hier weer bovenop te komen. Ik denk aan jullie.

Liefs,
Gitta

Lieve Corina,

Ik zit nog niet zo lang op de site, en ken jouw dus nog niet zo goed. Maar ik kan je wel vertellen dat ik even een paar traantjes gelaten heb bij het lezen van jouw verhaal!
Meid, wat erg!
Heb je al een echo gehad om te kijken hoe het ervoor staat? Wie weet is het toch nog goed.
Ik denk aan je! En wens jullie heeeeel veel sterkte.

Groetjes, Kat

Lieve Corina

NEE NEE NEE is het eerst wat me in mijn hoofd schoot dit kan en mag gewoon niet waar zijn. Wat is dit oneerlijk! Ik weet niet wat ik schrijven om je op te beuren wat is dit erg voor jullie! Ik leef erg met je mee.

Liefs
Lotte

Hoi lieve Corina,

Wat vreselijk oneerlijk dat dit je nu alweer moet gebeuren! Ik had je zo een goede zwangerschap gegund (elke vrouw natuurlijk maar jij hebt al zoveel ellende moeten doorstaan op dit gebied). Ik wil je heel veel sterkte wensen.

X F.

Lieve Corina,

Ik vind het zo erg voor je, ik weet niet wat te zeggen. Ik had net als jijzelf en de rest op het forum zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan.  Ik hoop dat je een beetje kracht kan putten uit het medeleven  van iedereen hier. Heel veel sterkte.

Em  

Terug
Bovenaan