Voor de avond/nachtbrakers.....

helaas gemist. maar had het ook niet volgehouden denk ik. lag al vroeg in dromenland.
hoe was de aflevering??

de aflevering was erg indrukwekkend. Het is inderdaad jammer dat ze (bijna) alleen lieten zien dat het niet altijd goed afloopt.
We mogen echt blij zijn dat we verder dan 25 weken zijn, want jeetje wat zijn die kindjes kwetsbaar en klein.

Ik vond het erg heftig, moest ook steeds tegen mezelf zeggen jij bent al verder.

Zat ook een beetje te wachten op het goede nieuws dat het toch nog goed zou gaan.
De betrokkenheid van de verpleging was erg mooi om te zien.

inderdaad erg indrukwekkend en ook ik legde regelmatig mijn hand op mijn buik om contact met mijn kindje te maken.

Ik ben zo blij dat ik al 8 weken verder ben dan dat kindje en de meesten van ons nog verder dan 8 weken daar voorbij zijn, want anders hadden we dit waarschijnlijk te heftig gevonden.

Wat een kleine wezentjes, zo vechten voor leven en dan nog niet weten wat voor leven dat gaat worden.

Ik vond de beslissing van de ouders van dit kindje ook heel heftig.....wat erg en vooral omdat ze voordien al 2 mk's had gehad en dit het eerste levende kindje is dat ze heeft gebaard....en nu moest ze daar afscheid van nemen.
Ben blij dat ik niet in hun schoenen sta.

Ben benieuwd hoe de aflevering volgende week is.

gr mama van MD

www.nederland2.nl/ uitzendinggemist/ programma/ ncrvs-dokument/24

kun je de aflevering bekijken.
heel naar, maar ook dapper dat die ouders het hebben laten filmen. denk dat ik zelf niet zo sterk zou kunnen zijn.
heb echt een enorme brok in mijn keel en de tranen hebben over mijn wangen gestroomd.

ook van dankbaarheid dat we hier met zijn allen nog een kleintje in ons zelf mogen laten groeien.

hi.

ik vond het te schokkend en heb weggezapt.

kon er niet goed naar kijken.

xx

Hoi,

Nou ik heb even gekeken maar ik vond het toch te heftig. Kan normaal prima tegen dat soort dingen, maar nu dus even niet. Verschrikkelijk voor die mensen, die onzekerheid en moeilijke beslissingen die ze moeten nemen. Nee ik heb het snel afgezet.

Groetjes sabine

Terug
Bovenaan