Voor de dames met een nick-name

A

Anoniem

Guest
Even naar aanleiding van wat kari hier schreef over opmerkingen van haar man (o... ga je weer kari spelen) mijn man roept iedere keer als ik hem wat laat lezen: "Wat spel je je naam vreemd!"

Hebben jullie mannen ook opmerkingen over jullie namen hier op het forum?

Groetjes Ilona

Mijn vriend lacht me altijd uit. Prupke zit ook in mn e-mail adres, die naam kreeg ik op de middelbare school en Tessa tja das duidelijk. Dus om prupke lacht ie me altijd uit..
Groetjes Carla

Hallo

Mij noemde ze altijd monique je omdat ik niet zo heel groot ban ( 163)
Nu heb ik mij weerdje genoemd een gedeelte uit mijn achternaam en je er achter mijn man zegt inderdaad weerdje past bij mij
Groetjes Monique

Tja alle Irene-achtige opties zaten vol..........snap er niets van want had echt rare combi's ingetyped maar goed....

En waar komt Sisi07 vandaan... Jammer dat Eveline er niet is maar wie heeft zin om te raden? Het heeft iets met mijn dochter te maken.....hihi. Als niemand wil raden geeft niets dan verklap ik het misschien toch nog een keer.

Nee eigenlijk niet ze noemen mij meestal lonkie hihihi dus ach we zijn het gewend

groetjes

hummie komt van hummer. Alle linda dingen waren al in gebruik. Mijn broer heeft een grote hond en die heet hummer.
vandaar deze naam.

gr linda

Terug
Bovenaan