Voor de dames met een nick-name

Ik wil ook wel raden.....
Sisi.... volgens mij hield je erg van die mooie sisifilms van vroeger.

johan, hahaha die leest wel eens wat, maar volgens mij weet ie mijn nickname niet.

Lovely = lief (de eerste indruk die mensen meestal van mij hebben is lief klein meisje)

Rose (afkorting van Rosita en thuis bij m'n ouders noemt iedereen me Rose) ook vind ik de Roos een prachtige bloem)

groetjes Rosita

Da's grappig Rosita. Je vriend leest wel, maar weet niet wat jij schrijft...hahahaha.

hihi nee mis.

Voor de mensen die laatst mijn bekentenis hebben gemist: in overleg met mijn partner (IT'er) zou ik voor mijn dochter een schuilnaam gebruiken op het forum en geen foto's plaatsen. Maar aangezien het hier heel hard gaat met de topics en ik er op gok dat er tot overmorgen of zo geen bekende op het forum zit: onze dochter heet Isis dus heb gewoon haar naam omgedraaid (tweede naam voor een meisje was Lotta, komt trouwens goed uit want er was ook al een moeder van een Isis op dit forum).

Verder, in andere topics of reacties, zal ik het gewoon weer hebben over "onze dochter" of "ons meisje" of zo, , want ik denk niet dat mijn vriend het echt leuk vind dat ik dit vertel, en ik plaats dus ook geen foto (ik pats wel met haar bij de volgende meeting!!!!!), maar dit topic  was zo 'n mooie mogelijkheid voor een raadseltje, en daar hou ik zo van... dus vandaar.

Gr Irene mama van "Lotta"

Onze nickname bestaan uit Ro(land)An(Annemiek) en de datum dat wij elkaar ontmoet hebben 05-10.
Rowan is dus ook vernoemd naar ons Ro(land)w(esley)an(nemiek). Een speciale naam voor een speciaal wondertje.

Groetjes,

Annemiek

Alles wat ik op internet doe , doe ik onder de naam Anne-fien, dit is al jaren zo, het is gewoon een gewoonte geworden, zo kan ik eigenlijk altijd dezelfde inlognaam enzo gebruiken want dit zit nooit vol,

maar mijn echte naam is Susanne,

mijn man lacht hier dus niet om, die weet ook niet beter of het is Anne-Fien

Hoi hoi,

Ik vind dit wel een leuk topic.
Ik heet dus gewoon Merel,maar meestal is die bezet.
Ik werkte tot onlangs jarenlang  bij Superphoto vandaar dat ik eens een keer Supermerel neertypte,deze was niet bezet.
Sindsdien gebruik ik standaart Supermerel,en tot nu toe nooit bezet geweest.
Dus het is niet zo dat ik mezelf supergeweldig vind ofzo (vind ik natuurlijk wel,maar ga ik niet te koop mee lopen )
whahaha groetjes Merel

Terug
Bovenaan