Voor de dames uit Zeeland e.o.

Ik wil wel graag mee maar het enige nadeel vind ik dat je zo door de kinderboederij bent misschien 20 minuten en dan ben je erdoor heen.
En voor de rest is daar helemaal niets te doen voor die kleintjes en ook niet voor ons.

Ik wil niet vervelend doen hoor maar is er niet iets waar we meer plezier kunnen hebben voor de kleintjes.

Liefs Ilse

Als je naar het strand gaat kunnen de kids toch ook alleen maar in het zand spelen? Een plaid op het gras en ze zijn volgens mij tevreden. Ik vind het eerlijk gezegt een beetje zonde om bijvoorbeeld naar Bambini te gaan. Het is eigenlijk voor kids vanaf 2 jaar. Dan kunnen onze hummeltjes toch ook alleen maar met een paar ballen spelen?

Hoe denken de anderen er over?

up

Wie is voor Bambini en wie is voor de Hollandse Hoeve?
En is 11 augustus goed?

Hey dames,

Jammer..................ik zal er niet bij zijn, ik wordt 12 augustus 30 jaar en vier dit 11 augustus. Pech voor mij !!!

Groetjes meiden, enne veel plezier!
Wel effe laten weten hoe het was hé?

Sil mv Jelle en Pim

Ik had ook wel willen komen maar ik ben dan op vakantie..
Hoe lief, leuk en  aardig ik jullie ook vind, ik kom er niet voor terug!!

Jammer!!

Maar ehm,.. vanwaar de opmerking:"Breda is maar 3 kwartier rijden"? Whahahaha hint zeker?

Esmé mv Kay

Haha, je hebt 'm door. Ik geloof dat er niet zo veel animo voor is. Helaas...

Haha,.. moest er wel om lachen..
Ach, kom ik toch gewoon na mijn vakantie een keer jullie kant op. Geen probleem hoor! Mogen jullie ons Zeeland laten zien..

Esmé mv Kay

Hoi meiden!!

Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar misschien moeten jullie niet te moeilijk doen. Ik wil hiermee zeggen dat ik nu een paar forumdagen heb meegemaakt en dat het bij alle dagen eigenlijk uitliep op het volgende:
niks dieren kijken (natuurlijk wél entreegeld betaald) maar uiteindelijk alleen maar plaids neerggegooid, speelgoed erop   en  de kids hadden het geweldig naar hun zin met elkaar!
Dan kan je dus net zo goed in een park gaan zitten, allemaal wat te eten en drinken meenemen en picknicken maar! Je zal zien, dat is supergezelli voor de mamma's en geweldig voor de kiddies!!!

Veel plezier!!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan