Voor de eerste keer zwanger en uitgerekend in januari 209

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik ben 24 en zwanger van de eerste, mijn vriend is 27. Het is allemaal nog steeds zo onwerkelijk. Ben nu 4 weken en 5 dagen.
Ik zou het leuk vinden om met meiden in contact te komen die ook voor het eerst zwanger zijn en in januari zijn uitgerekend. Mijn lijkt het leuk om over allerlei dingen te kunnen kletsen en ervaringen uit te kunnen wisselen.

Groetjes Thamara

Leuk dat je ook in jan 2009 uitgerekend bent. Ik ben 4 jan uitgerekend van onze tweede.
Er staat al een topic met wie is er uitgerekend in jan 2009 of zoiets daar staan alle meiden die dan uitgerekend zijn bij.

Hey Thammeke,

ik ben 26, mijn man is 30 en we zijn nu voor het eerst zwanger!
ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger maar het lijkt nog steeds heel onwerkelijk, ben wel steeds misselijk en moe, borsten al een maat gegroeid maar dat daar dan echt een kindje in zit is nog steeds heel vreemd.
in maart heb ik een miskraam gehad maar deze keer komt het allemaal goed ( is mijn gevoel tenminste ).

wanneer ben je uitgerekend?

groetjes

Hoi

Ik ben ook 24 en voor de eerste keer zwanger (11 weken). Het is zo raar. Donderdag de echo gehad en door was al veel op  te zien en het hartje was goed te horen.
Toen hebben we het maar direct verteld. Iedereen was blij voor ons.
Toch kan ik het nog niet helemaal bevatten, nergens last van en voel me goed. Dus het moet bij   mij nog even bezinken. Al merk ik wel dat wanneer mensen er over praten dat het steeds echter wordt.
Vanavond hebben we verjaardag bij familie en dan gaan we het maar in de groep gooien.
We zullen zien.

Groetjes

Hoi

Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste ben dus eind december uitgerekend. Ik ben 19 en mijn vriend is 27, Wij hebben afgelopen donderdag onze eerste
echo gehad, was echt heel mooi zagen al armpjes bewegen en het hartje heeft ze ons ook nog even laten horen. Voor de rest ben ik af en toe misselijk en erg moe.
Wat zijn jullie kwaaltjes?

groetjes

Hoi Marina

Ik ben nu 5 weken zwanger en ben ongeveer uitgerekend op 18 januari.
Ik heb een paar  jaar geleden al een miskraam gehad. Maar ook ik weet
dat het nu goed zit. Donderdag komen ze van moeders voor moeders en
3 juni moet ik voor het eerst naar de verloskundige. Echt allemaal spannend.
Het is soms zo onwerkelijk allemaal. Soms is het net of het een droom is.

Groetjes Thamara

Hallo aanstaande moeders,

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu vijf weken zwanger van de eerste. Heb afgelopen woensdag een test gedaan en het was raak. Wat heb ik in de zenuwen gezeten zeg toen ik een paar dagen overtijd was. Hadden jullie dat ook?

Op 2 juni gaan we naar het ziekenhuis voor de eerste echo. We kunnen dan zien of het hartje klopt. Zou blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. Het is nu toch even spannend allemaal hè? Voel me verder trouwens goed op dit moment.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het al tegen familie en vrienden verteld? Wij hebben er zelf geen geheim van gemaakt. Alleen moeten ze op het werk even wachten tot de verlossende 12-weken echo.

Groetjes,

Janneke

quote: Janneke01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 14:27:31'));

Hallo aanstaande moeders,

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu vijf weken zwanger van de eerste. Heb afgelopen woensdag een test gedaan en het was raak. Wat heb ik in de zenuwen gezeten zeg toen ik een paar dagen overtijd was. Hadden jullie dat ook?

Op 2 juni gaan we naar het ziekenhuis voor de eerste echo. We kunnen dan zien of het hartje klopt. Zou blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. Het is nu toch even spannend allemaal hè? Voel me verder trouwens goed op dit moment.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het al tegen familie en vrienden verteld? Wij hebben er zelf geen geheim van gemaakt. Alleen moeten ze op het werk even wachten tot de verlossende 12-weken echo.

Groetjes,

Janneke

PS. Ik ben trouwens 34 en mijn vriend 33.

Terug
Bovenaan