Voor de eerste keer zwanger en uitgerekend in januari 209

Hoi

Als eerste van harte gefeliciteerd voor diegene die zwanger is!!Ik ben ook zwanger van de 1e en het is idd erg onwerkelijk!!
Ben wrs rond 10 januari uitgeteld. Vandaag ben ik 6 wk en 1 dg zwanger. Heb met vlagen last van mijn borsten en soms dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik. Ook wat meer afscheiding. Hoort erbij heb ik gelezen....
Herkent iemand dit??
Het is ook allemaal zo spannend!!
Dinsdag moeten we naar de gyn. Omdat we al een tijdje (1,5 jr) bezig waren, sta ik onder controle. Ben dmv Clomid zwanger geraakt.
Zo kunnen we mooi elkaar een beetje op de hoogte houden.

Groetjes!

Hoi,

gefeliciteerd allemaal!

ook ik ben zwanger en uitgerekend rond 19 januari...maar omdat we 3 weken geleden getrouwd zijn, kom ik er nu net pas achter dat ik de laatste keer heel raar ongesteld ben geweest.....dus misschien ben ik wel een maandje verder....(maar daar ga ik maar niet vanuit hoor) Ga donderdag naar de huisarts en de assitente heeft al genoteerd dat er een termijnecho gemaakt moet worden om uit te zoeken hoe ver ik ben.

mijn man is 40 en ik ben 32 en het is meteen raak....dus we waren erg verrast dat de test afgelopen donderdag positief was, zoooo snel hadden we dat niet verwacht.

Maar we zijn er enooooorm blij mee.

Voel me super, alleen dikke pijnlijke borsten en een gezwollen onderbuik en dat laatste is wel een beetje irri, omdat niet iedereen het weet, alleen de mensen om ons heen weten het..mocht het mis gaan, dan weten zij er van en kunnen zij ons steunen...

Hoop veel nieuwtjes en tips te mogen delen met iedereen,

liefs

Terug
Bovenaan