Voor de eerste keer zwanger.

<p>Hallo allemaal! </p><p>Sinds gister ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Van ongeloof heb ik vanochtend nog maar een test gedaan.. En ja hoor weer positief! </p><p>Hoe hebben jullie het jullie ouders verteld? Ik vind het echt wel spannend! </p><p> </p><p>Volgens de app hier zou ik nu 6 weken zwanger moeten zijn, maar dat kan pas echt gezegd worden als ik bij de gynocoloog ben geweest! </p><p>Verder kan ik niet wachten met vertellen aan mijn ouders/schoonouders. </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie bijzondere manieren! :)</p><p> </p>
 
Van harte gefeliciteerd!
wij hebben gewacht tot 11 weken. We hebben een fotolijst gegeven met daarin de tekst: je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien maar als ik in augustus word geboren mag ik in dit lijstje dan misschien. Met daaronder een foto van de echo.. 
 
Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk!? En zeker ook spannend! 
Wij zijn nu voor de 2e keer zwanger na een vroege miskraam. Dat maakt het ook nog ietsjes spannender maar het voelt al beter dan de vorige keer. Op 3 juni staat de echo gepland en dan zou ik officieel 7w5d zijn, maar ik denk dat ik wat minder ver ben.
Wij gaan het aan de naaste familie vertellen als we de 1e echo hebben gehad en na de 2e echo aan de rest pas. Maar hoe daar zijn we nog niet helemaal over uit. Jullie al een idee?
Geniet van dit heerlijke nieuws!!?
 
Dank jullie wel!!
Ja wij zitten er misschien aan te denken om een boekje te geven met tips en leuke weetjes voor aanstaande opa&oma's.
Maar ik vind het ook gewoon fijn en leuk om te weten hoe andere het doen! Dat rijmpje vind ik trouwens ook erg leuk! 
Is het voor jullie ook het eerste kindje? 
Groetjes! 
Jullie ook heel veel plezier  geluk en gezondheid gewenst! ?
 
Dank jullie wel!!
Ja wij zitten er misschien aan te denken om een boekje te geven met tips en leuke weetjes voor aanstaande opa&oma's.
Maar ik vind het ook gewoon fijn en leuk om te weten hoe andere het doen! Dat rijmpje vind ik trouwens ook erg leuk! 
Is het voor jullie ook het eerste kindje? 
Groetjes! 
Jullie ook heel veel plezier  geluk en gezondheid gewenst! ?
 
Ik heb voor mn moeder een beker van Blond Amsterdam gekocht met daarop liefste oma. Duurde even voordat ze het doorhad
 
Van harte gefeliciteerd!
Wij voor de ouders niet een hele speciale manier maar net na de 12e echo hadden we een familiedag. Mijn vriend heeft toen de foto van de echo laten drukken op een shirt en deze onder de blouse aangedaan. Steeds knoopjes wat verder open en lekker rondlopen. Zelfs minuut of 5 rondgelopen met hele blouse open en niemand zag het haha. Tot mijn neefje van 10 opeens vroeg wat er op zijn shirt stond. Toen allemaal roering haha.
 
Wij hebben het verteld na de eerste echo. Was toen 8-9 weken.
 
kwamen net terug van vakantie dus hadden cadeautjes gekocht voor onze ouders. Beiden kregen zakjes 1 met een speen en de ander met sokjes. Die moesten ze dan tegelijk open maken. 
Mijn vader had het gelijk door bij openen en Mn schoonouders snapte eerst niet zo goed wat ze met die spullen moesten haha .. tot dat ze elkaar aankeken en het kwartje viel. 
Vind die met het t-shirt ook heel leuk haha! Top 
 
Terug
Bovenaan