Voor de eerste keer zwanger.

Ik heb nog met de test in mijn handen mijn moeder gebeld. Niet erg bijzonder maar ik kan zoiets niet voor me houden. Bij overige familie zijn we gewoon langs geweest en hebben t verteld. 
 
Super leuk!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 
Wij hebben het mijn ouders en schoonvader met 7 weken verteld. Niet echt op een bijzondere manier maar meer in een vertellende hinterige manier wat bij ons past. Mijn schoonvader was met reisvoorbereiding bezig voor kerst. Dus moesten we aangeven dat we niet meekunnen omdat we het dan te druk hadden. Schoonvader keek ons beetje moeilijk aan (hij dacht, ben ik nou voor jan lul alles aan het regelen) en vroeg: oh wat dan?? En toen zei mijn verloofde: nou we worden in november papa en mama. Je had dat gezicht moeten zien... Helemaal van geluk en in tranen. Hij had het niet verwacht meer bij ons en durfde er nooit naar te vragen maar had het stiekem zo gehoopt. Dus mooie reactie wel. En nu gaan we een jaartje later met zijn allen op vakantie met kerst, kan onze ukkie ook mee. 
 
 
Gefeliciteerd, dan zijn we evenlang zwanger. Ik ben er afgelopen woensdag achtergekomen. Ik vind het allemaal ontzettend spannend. We hebben een jaar geprobeerd en kwamen er achter dat het op de natuurlijke manier voor ons niet mogelijk was... wel dus. Helemaal in schok. We krijgen volgende week vrijdag al een echo (ivm medische indicatie), als die goed is gaan we het aan de ouders vertellen. Ik wil het mijn ouders vertellen met vaderdag iets in de trant op deze vaderdag promoveer je tot opa. 
De rest vertellen we het pas begin juli als alles goed blijft gaan.
 
Groet!
 
Hoi,
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en wij hebben het bijna iedereen al verteld. Vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad: er bleek geen hartslag te zijn bij 7 weken, uiteindelijk met medicatie de miskraam moeten opwekken. Ik vond het zo moeilijk om mensen te vertellen dat ik zwanger was, maar het niets zou worden of dat ik het geweest was, dat we nu besloten hebben het gewoon te vertellen. Hoef ik ook niet te verbergen dat ik zo enorm moe ben :). Vriendinnen heb ik het gewoon verteld,  collega's gehint dat ik er volgend jaar een tijd niet ben en aan ouders lieve oma mok of lijstje met eerder genoemd gedichtje.
Gelukkig inmiddels een eerste echo gehad en nu wel een hartslag! Het blijft natuurlijk spannend, maar die mijlpaal is behaald.
 
Hoi,
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en wij hebben het bijna iedereen al verteld. Vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad: er bleek geen hartslag te zijn bij 7 weken, uiteindelijk met medicatie de miskraam moeten opwekken. Ik vond het zo moeilijk om mensen te vertellen dat ik zwanger was, maar het niets zou worden of dat ik het geweest was, dat we nu besloten hebben het gewoon te vertellen. Hoef ik ook niet te verbergen dat ik zo enorm moe ben :). Vriendinnen heb ik het gewoon verteld,  collega's gehint dat ik er volgend jaar een tijd niet ben en aan ouders lieve oma mok of lijstje met eerder genoemd gedichtje.
Gelukkig inmiddels een eerste echo gehad en nu wel een hartslag! Het blijft natuurlijk spannend, maar die mijlpaal is behaald.
 
Hoi,
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en wij hebben het bijna iedereen al verteld. Vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad: er bleek geen hartslag te zijn bij 7 weken, uiteindelijk met medicatie de miskraam moeten opwekken. Ik vond het zo moeilijk om mensen te vertellen dat ik zwanger was, maar het niets zou worden of dat ik het geweest was, dat we nu besloten hebben het gewoon te vertellen. Hoef ik ook niet te verbergen dat ik zo enorm moe ben :). Vriendinnen heb ik het gewoon verteld,  collega's gehint dat ik er volgend jaar een tijd niet ben en aan ouders lieve oma mok of lijstje met eerder genoemd gedichtje.
Gelukkig inmiddels een eerste echo gehad en nu wel een hartslag! Het blijft natuurlijk spannend, maar die mijlpaal is behaald.
 
Hoi,
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en wij hebben het bijna iedereen al verteld. Vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad: er bleek geen hartslag te zijn bij 7 weken, uiteindelijk met medicatie de miskraam moeten opwekken. Ik vond het zo moeilijk om mensen te vertellen dat ik zwanger was, maar het niets zou worden of dat ik het geweest was, dat we nu besloten hebben het gewoon te vertellen. Hoef ik ook niet te verbergen dat ik zo enorm moe ben :). Vriendinnen heb ik het gewoon verteld,  collega's gehint dat ik er volgend jaar een tijd niet ben en aan ouders lieve oma mok of lijstje met eerder genoemd gedichtje.
Gelukkig inmiddels een eerste echo gehad en nu wel een hartslag! Het blijft natuurlijk spannend, maar die mijlpaal is behaald.
 
Hey! Gefeliciteerd! Ik heb 2 miskraam gehad voor deze zwangerschap. (18weken nu). We wilde wachten om het te vertellen nadat we def wisten dat er een hartslag was. Met 7 weken het zhuis opgebeld en een echo laten maken. Toen rompertjes afgedrukt met opa&oma loading. En meteen verteld. Maar goed ook omdat ik vanaf dat moment alleen maar ziek ben geweest van de hormonen. Hoefde daardoor niet steeds smoesjes te verzinnen als ik niet kon afspreken. Succes Meis! 
Natasja 
 
Terug
Bovenaan