voor de kindjes die al bijvoeding krijgen..

Hah volgens deze mevrouw kan ik dus gewoon gaan bijvoeden want kunstvoeding bevat ook al gevaarlijke stoffen die niet goed voor de darmen zijn. Geen probleem hier dus (ja ja ik maak een grapje en voel me absoluut niet aangesproken :D) Ieder zijn eigen keus lijkt mij....

@ jootje, als je de link kopieert en dan even op de blog van juli klinkt (rechts in het menubalkje) kom je bij het artikel terecht.

Ik wil zelf wel wachten tot 6 maanden met bijvoeden, maar deze vrouw vergelijkt bijvoeden met je kind een sigaret aanbieden....het moet niet gekker worden hoor!

Haha ze is moe van het schrijven.....dat is dan weer spijtig dat ze dat erbij vermeld....zou dat door de sinaasappel en liga komen?

Even serieus...
Iedereen moet doen wat hij/zij denkt goed denkt te doen. En bij 9 van de 10 zal het vast allemaal goed komen en de kindjes nergens last van hebben..
Iedereen heeft zijn eigen motivatie en die is prima!

Ik wilde ook vroeg beginnen maar uiteindelijk wacht ik zelf nog wel even...
Mijn broer en ik hebben zoiezo een verschrikkelijke darmwereld, allergieën etc...dus daarom wacht ik.

dus dat is mijn motivatie en daar sta ik achter, net zoals de anderen die wel gewoon bijvoeden! Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken...

En daarbij....als de moeders al bijvoeden....dan zijn ze volgens dit artikel toch al "verdoemd"......

haha ;) zal allemaal wel meevallen ! Maar de een zal er vast sneller last van hebben dan de ander.. In mijn familie hebben we allemaal wat met onze darmen, dus tja dan ben je zoiezo voorzichtiger.. en wie weet helpt het om dan toch die 6 maanden in acht te houden.

aan de andere kant denk ik dat het eten tegenwoordig in het westen allemaal slecht is.. wat is er nou nog echt gezond ??? overal zit bestrijdingsmiddelen op, vlees zit volgepompt met antibiotica, alles is opgekweekt, bewerkt etc.. dan heb je nog alle smog etc.. ga zo maar door...

dus tja :) je moet maar denken dat je het beste doet voor je kind en hopen dat hij/zij gezond opgroeid ! Meer kunnen we niet doen ;)

Terug
Bovenaan