voor de kindjes die al bijvoeding krijgen..

Vandaag bij CB geweest, onze vent mag 4 scheppen rijstepap hebben per dag en als ik denk dat hij fruit of groente aan kan dan mag dat ook.. Luca heeft dat 2 weken terug al gehad en hij vond het heerlijk, hij reageert ook erg goed op de pap (ook 2 wkn geleden mee begonnen). Elke kind is anders!

Hmm, ik snap wat jullie bedoelen maar ik geloof die mevrouw die het artikel schrijft wel. Ze is darmfloratherapeute en heeft het Centrum voor Moeder en Kind. Ik geloof niet dat ze dit 'zomaar eventjes' bedenkt, maar dit dit wel op feiten gebaseerd is. Wil niet zeggen dat idd iedere moeder zelf moet weten wat ze doen he ;) Ik wacht iig wel tot sowieso 6 mnd met bijvoeden, mja ik geef natuurlijk nog steeds BV op verzoek. Dus heb ik ook geen rekening te houden met of ik wel of niet over een liter/halve liter voeding kom..

Ik geloof zeker ook hoor dat ze een punt heeft! De studies zullen dat zeker hebben aangetoond. Ze weten nu natuurlijk veel meer dan 30 jaar gelden.
ik was degene die al met 10 weken een hapje wilde proberen, maar door dit verhaal er toch van af zag. Wij hebben erg last van onze darmen (broer en ik) dus wil daar zo voorzichtig mogelijk mee zijn. Daarbij ook veel allergieën. Dus ik hoop er goed aan te doen om zo lang mogelijk te wachten. Dit is mijn persoonlijke reden en zo heeft iedereen hun reden om wel of niet eerder te beginnen. Zolang je erachter staat, moet je doen wat jezelf denkt wat goed is.

Het enige jammere van dit artikel is dat ze op het eind schrijft dat ze moe is en dat ze niet verder schrijft.... Getuigd niet van professionaliteit. daar haak ik op af..... En sommige dingen wat ze schrijft kan in het verkeerde keelgat schieten...
Ik vind het meer een persoonlijk verhaal dan een verhaal van een professional...en daardoor wordt het een lacherig en voor sommige een ongeloofwaardig verhaal...

Terug
Bovenaan