Voor de Limburgse carnavalvierders onder ons...

Hoi Mama's,

Even een topic over iets héél anders;

Oorspronkelijk kom ik uit Limburg (Venlo), maar woon sinds 1,5 jaar in Breda.
Wat ik net al las is dat er carnavalvierders (uit Limboland?) zijn en de uitzending van de 11e v/d 11e hebben gekeken rechtstreeks vanuit Maastricht.
Één van de liedjes die ik samen met mijn broer  heb geschreven  werd dus  op het vrijthof gezongen,.. Helaas heb ik de uitzending gemist omdat ik hier geen L1 kan ontvangen, maar ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Ik heb begrepen dat het een succes was,..

Wie heeft gekeken?

Esmé mv Kay

Hoi hoi! Ik kom helemaal uit het zuiden en ben zaterdag in Maastricht geweest. Wel zonder kleine hoor! Veel te druk! Maar wel super gezellig!
Welk lied heb jij dan geschreven?? Ben benieuwd!

Ik heb het nummer:"Hof de glazer in de loch" samen met mijn broer geschreven,....
Mijn broer zingt dit met zijn groepje "W-dreej".

Al eens van gehoord?
Ben benieuwd!

Esmé mv Kay

Ja, gehoord hoor! Toen gingen ook inderdaad alle glazen in de lucht! Echt leuk! Gelukkig was dit nog voor Janse Bagge, want toen gingen niet alleen de glazen in de lucht, maar gingen ze ook met inhoud vliegen!! Jakkie!

Dat liedje ken ik wel. Echt super. Heb op het liedje met mijn kleine man door de kamer gedanst!!!! Is Venloos dialect geloof ik? Wordt gezongen door twee mannen en een vrouw. Super liedje!!!! Je kunt ook nog liedjes schrijven voor het LVK. Zeker doen als ik jou was.!!

Terug
Bovenaan