Voor de Limburgse carnavalvierders onder ons...

alaaf alaaf

ik ken het liedje niet.
ben niet de stad in geweest woon in maastricht.
vond ik niet zo goed idee voor iris.
ja dat is normaal dat zesmijten bij jansenbaggeband.
(gelukkig had je marly niet bij je marloes)

groetjes petra en iris 7weken en 3 dagen

Zo te lezen moeten wij met carnaval toch maar eens een keer richting Limboland gaan, klinkt erg gezellig! Breda (waar ik woon) is ook leuk hoor met carnaval, maar ik denk dat in Limburg het 'echte' carnaval wordt gevierd! Alleen een beetje jammer dat we dan zeer waarschijnlijk niks verstaan van de liedjes..

Gr Claudia

PS Ik heb nu al zin om een konijnenpakje of zoiets voor de kleine te gaan kopen!! Nu kan 'ie lekker nog niet zeggen "Mama, dat wil ik NIET aan!"..

Geweldig nummer is dat Esmeeke. Mijn dochter van 18 maanden vind het ook geweldig. We komen ook uit Limboland en bij ons is dat echt elke keer weer een echte stemmingsmaker  goed gedaan joh.

Enne kom allemaal maar eens langs met carnaval , jullie weten niet wat jullie zien hahaha
 Kuzz Kim

Wij stonden er zelf van te kijken wat een succes dit nummer heeft gekregen door héél Limburg. Daar reken je uiteraard niet op omdat je het eigenlijk alleen voor je eigen stad schrijft.

Niet alleen met de carnaval, maar het hele jaar door draaien ze het nummer in de kroegen. Dat is heel apart,.. voel me zelfs een beetje opgelaten dan

Wat ik al zei; Broerlief heeft een nieuw nummer ingezonden voor het LVK en dat is ook écht een goed nummer! Dus dames, als hij straks in de finale zit stemmen!!!!
Je kunt ook het een en ander volgen op hun site; www.w-dreej.nl

Thx!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan