Voor de mama's die zwanger zijn van de 2de of 3de of >

Bij onze eerste was ik zwanger in ronde 1, dus echt heel snel.

Onze tweede zwangerschap zwanger in ronde 3, kreeg na 7 weken helaas een mk,
nu 3e zwangerschap zwanger in ronde 1, dus wederom heel snel.

Het kan echt heel wisselend zijn.. Maar hopen voor je dat je snel zwanger mag worden!

Groetjes,

Suus

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie reacties. Velen van jullie zijn gelukkig snel zwanger geworden, soms tot 3x toe. Anderen moesten iets meer geduld hebben.
Ik hoop dat ik weer net zo snel zwanger ben als van de eerste! Ben heel benieuwd en heb er ontzettend veel zin in!

Jullie ongelovelijk veel geluk met jullie zwangerschap en kindje(s)!!

Liefs, Billie

hoihoi,

bij ons was het bij de eerste gelijk raak, op nummer 2 hebben we een jaar moeten wachten.

liefs linda

hoi bij de eerste was het gelijk raak,bij mn tweede zwangerschap in ronde twee maar helaas miskraam.bij de deze zwangerschap heeft het zeker anderhalf jaar geduurt,dus je kan het nooit voorspellen.

hoi,
bij ons de eerste keer zwanger ondanks spiraaltje en de tweede ook weer zwanger een paar maand voordat we effectief zouden beginnen "klussen", ondanks condoom gebruik. Idd geen enkel anticonceptiemiddel is 100%!
maar wel heel blij met ons gezinnetje dat zichzelf zo'n beetje plant
jasm.

Ik ben van ons eerste kind met de pil zwanger geraakt. Zou dus niet weten welke ronde,want daar hebben we namelijk nooit aan gedacht. Het is wel mijn mooiste cadeau dat ik ooit heb gekregen.
Nu ben ik net 7 weken in verwachting van de tweede en was direct de eerste keer raak.
En ook dit was weer sneller dan we gedacht hadden.

Maar voor de rest heel veel succes en maak je vooral niet druk. Het komt echt wel.

Hoi hoi,

Ik ben nu 36,1 wk zwanger van de vierde. En het is ook mijn vierde zwangerschap.
Gelukkig heb ik nog nooit een mk gehad.

Bij de eerste was het met 3 mnd raak.
De tweede na 1 maand.
De derde na 1 maand en deze puk na 2 maanden.

Dus ik heb reuze mazzel. Mijn man hoeft maar te kijken en ik ben al zwanger haha.
Wel lastig hoor, want hierna hou ik er voorlopig even mee op. Dan moet hij maar een blinddoek voor haha.

Succes met zwanger worden!

Groetjes,
Vanessa 36,1 van de vierde

Terug
Bovenaan