<p>Hoi meiden,</p><p>Al lange tijd niet op het forum geweest want ik ben ZWANGER? ik heb veel aan het forum gehad en wil graag mijn ervaring delen met korte luteale fase en tussentijdse bloedingen, lees dit erg veel op het forum.</p><p>Mijn cyclus was erg verschillend en het laatste half jaar had ik maar een luteale fase van 9/11 dagen en standaard na de eisprong 4 dagen bruin bloed tot menstruatie. Hiervoor ben ik naar de gyno geweest en ze vertelde me dat een luteale fase van boven de 10 prima is! Alles daaronder voor een lange tijd ga dan even langs je huisarts. Zelf hen ik duidelijk de innestelingop dag 6 gevoeld, en had licht roze bloed verlies.</p><p>De bloedingen kunnen ze helaas niet achterhalen, wel zien ze het als een vorm van lichte pms, kortom een klacht die komt als je menstruatie eraan komt. Zit een zwangerschap niet in de weg. En dit klopt! In maand 3 had ik geen last meer van de bloedingen en nu al 6 weekjes zwanger ?</p><p>Ik wil jullie vertellen dat het dus allemaal goed komt! En ondanks een korte luteale fase en bloedingen het gewoon kan</p>