Voor de meiden met korte luteale fase en tussentijdse bloedingen, het komt goed!

Ah nee!!! Wat vind ik dit naar voor je? ik hoop dat je lichamelijk en geestelijk een beetje hersteld bent?
Die 5/6 weken vind ik ook spannend, moet toegeven dat ik vorige week nog een cb heb gedaan en het liep op van 1-2 weken naar 2-3 en deze week doe ik de laatste en als ik 3 zie zal ik gerust zijn tot de echo.. blijft spannend.

Ik ga wel voor je duimen meis, het is je echt gegund?

Ja helaas wel, mijn cb ging ook van 1-2 weken, naar 'niet zwanger'. Paar dagen voor de echo die tweede cb gedaan, met de overtuiging mezelf te kalmeren dat het wel goed zou zitten. Niet dus. 
Lichamelijk wel denk ik, afgelopen menstruatie was pittig en duurde ruim acht dagen. Geestelijk duurt iets langer, heb goede en slechte dagen. Ik hoop dat het snel weer raak is. 
Succes met je zwangerschap en hopelijk gaat alles voorspoedig!

Ah meis, heb je wel steun aan je vriend. Hoe staat hij hierin? 
Ik ben vandaag precies 6 weken en vanochtend gaf cb 3+ aan, voorlopig gaat alles heel erg goed! Maar ik hou je op de hoogte hoe het maandag is gegaan toch spannend!

Ja absoluut, hij is zo lief voor mij en tegelijk natuurlijk ook teleurgesteld. Hij wil het ook graag weer proberen. 
Fijn dat de cb 3+ aangaf! Geeft toch een fijn gevoel lijkt mij.
Nogmaals succes en veel plezier maandag met je echo. ??

Gefeliciteerd Olifantje wat ontzettend leuk!! Tijdens het scrollen kwam ik dit forum tegen..
Ik heb op dit moment in mijn vruchtbare week last van tussentijds bloedverlies. En inderdaad ook vaak voor mijn menstruatie komt wel drie of 4 dagen daarvoor al bruin bloedverlies.
Nu helaas in een ander schuitje dat ik dit weekend mijn eisprong heb waarschijnlijk en maandag en dinsdag wat bloedverlies heb gehad gisteren normale afscheiding en vandaag weer wat bloedverlies heel minimaal. 
Hopelijk van het weekend weg zodat we er wel weer kunnen klussen.. Maar mocht dit volgende maand terug komen moet ik ook komen om een uitstrijkje te maken zit er echt doorheen op dit moment..
Maar fijn om te lezen dat het dus wel goed kan komen!! 

Terug
Bovenaan