voor de mensen die nog een zwembadje willen kopen

Jammer dat ik het nu pas lees.... ben vanmiddag bij de HEMA geweest. Wel weer hele boel leuke kleertjes voor mijn meisje gekocht daar en ook bij een ander leuk boetiekje.... ik kan het echt niet laten hangen allemaal. hihi Ik koop helemaal niets meer voor mijzelf.
Morgen maar weer ff langs de HEMA voor een Jip en Janneke badje. Thankx voor de tip.

Ach ja, dat spaart je dan weer geld uit. En je kan toch aan je koopverslaving voldoen zeg maar. En die kleintjes hebben ook veel nodig, toch!!!!! Zeker als ze dadelijk gaan kruipen, zelf eten enzo.....

ik heb het badje bij de leenbakker gehaald, voor 4,95

3 ringen hoog en 140 diameter. vond ik ook wel een nette prijs.

trouwens een vraagje, wat voor water hebben jullie erin, (ik bedoel geen kraan of riool)

ik doe altijd eerst een laag met d etuinslang en dan een paar hete emmers erbij zodat het tussen de 28 en 32 graden, omdat het water bij baby zwemmen ook 32 graden is en er steeds gezegt word dat babytjes zich zelf niet warm kunnen houden, maar hoe doen jullie het?

Wat hebben jullie erin? Helemaal niks tot nu toe, ik heb nog niet meegemaakt dat het weer lekker genoeg was om t badje buiten te zetten . Ja, toen yanick nog een piepklein frummeltje was van een paar weken, maar de laatste weken niet!

Terug
Bovenaan