Voor de moeders van het zwanger-maart2008 forum...weten jullie nog...

Hallo Maart mama's!!

Ik heb hier al ong. vanaf de geboorte van mijn dochter ( 1 maart 2008) niet meer gereageerd! meer omdat ik hier hele persoonlijke dingen neer had gezet over mijn thuis situatie & ik bang was dat een bekende dat zou gaan lezen durfde ik niet zo goed meer!
Maar heb wel constant mee gelezen!!
Ik kan me ook nog heel veel herinneren en ondanks dat jullie mij waarschijnlijk niet meer kennen heb ik toch een soort band met dit forum! kom hier zo'n beetje nog dagelijks om te kijken hoe het met iedereen gaat & hoe de kindjes groeien!
Kan het niet geloven dat ze allemaal alweer bijna 1 worden! het gaat veelste snel!!
Ik hoop dat ik hier nu weer wat meer mee kan praten!

Groetjes Melanie mama van Djamayra 01-03-2008!!

Hier nog een maart 2008 moeder. Renske is geboren op 10 maart en ik weet nog dat er veel  baby's zijn geboren op 10 maart, ik dacht 5!!

Hoi,

Hier nog een maart mama Nynke is  ook van 10 maart!
Ik las vaak me met het forum en zette af en toe ook een verhaaltje erop bv hoe zien de papa's van de kindjes eruit.

Wat gaat de tijd toch snel he!

Liefs Zonnetje

Hallo Meiden,

Ik ben ook een maart 2008 mama, maar ik schrijf hier ook niet zo heel veel, wel lees ik ook net als vele anderen ook steeds alles mee.

Ik ben mammajesse en was 3 maart 2008 uitgerekend, maar ben uiteindelijk 10 maart 2008 bevallen van een gezonde zoon DYLANO.

Dylano is mijn 2 de kindje heb al een zoon van 4 jaar oud en zijn naam is JESSE.

Ik vind het ook zo ontzettend snel gegaan en kan het ook bijna niet geloven dat de kindjes al bijna een jaar zijn.

Ik schijf dus veel vaker op het 4-8 jaar forum.

Groetjes van Mammajesse

Hey meiden

Gezellig weer met de "maart-mama's" kletsen!
Ik was op 25 maart uitgerekend en baalde zo enorm dat er maar steeds niets gebeurde  en zat, net als Christien, echt jullie verhalen te verslinden om maar te kunnen weten wat mij te wachten stond. (het leek er natuurlijk absoluut niet op )

Uiteindelijk ben ik op 5 april bevallen van Isabelle, die alweer bijna 10 maanden is.
Ik heb ook de lijst met maart-mama's en hun kindjes en die van april uitgeprint voor in Isabelle haar plakboek en van het maartgedeeldte zijn er nog een flink aantal actief. Van het april gedeelte wat minder, op dit moment weet ik alleen dat Christien aanwezig is.

Wel een aantal  leuke feiten:
* Margot1973 was de eerste van maart die beviel: 31 januari van Noortje, Margot was 9 maart uitgerekend. Geen idee hoe het daarmee is gegaan, ik heb haar na de bevalling eigenlijk nog vrij weinig op dit forum gezien.
* 30 jongens en maar liefst 45 meisjes op de maart-geboortelijst!
* Op 24 maart zijn zowel Ciska31 als Femhof beallen van een dochter genaamd Demi

Ik weet ook nog dat ik de geboortelijst samen met tante Reneke en volgens mij was het Emmy bijhield.
En toen was Emmy de eerste van ons 3-en die beviel van Minoux.

Zo, weer genoeg verteld, tijd voor een ander om herinneringen op te halen!

Liefs Monica

O wat heerlijk om te lezen!Alles komt weer terug!Raar idee dat het allemaal al bijna 1 jaar geleden is...
Ik beviel volgens mij als 4e.Was 4 maart uitgerekend maar beviel met 38.5 weken op 24 februari.

Ik kan me herinneren dat Sandra een regelmatige schrijfster was.Ze had al een dochtertje, en kreeg weer een meisje, ik meen Kyra Anna.Volgens mij zit ze niet meer op 't forum.

Ook was er 'mamababe', had ook al een dochter en kreeg dochtertje Rozemarijn, ik meen op 10 maart.(Zoals meerdere geloof ik op 10 maart bevielen!)

Wat ik me ook kan herinneren was dat er meerdere kindjes het KISS Syndroom hadden, na de geboorte.

Patricia die een weekend lang weeen had, en de telkens een update gaf, het zette volgens mij niet voldoende door en eindigde in een keizersnee.

En dat mijn dochter Lenthe al een week of 7 was toen de laatste maart2008 moeder beviel.

Dat Aardbeientoetje werd bestookt met "Wie ben jij nou" ha ha!!!
(Ik moet zeggen, ik keek toen wel ietsje anders naar AT5 en RTV Noord Holland, maar betwijfelde of je daar werkte ha ha!Andere zenders hebben we hier niet)

Nu net zwanger van de 4e en gaat het allemaal weer van voren af aan.
Enfin, memories.....

Groetjes Roos.

Ook ik ben een maart mama

Ik was 1 maart uitgerekend samen met patricia
patric smste me of ik al bevallen was
Gewoon op de uitgerekende datum

Dus ik belde haar om te zeggen van JAAAAAAAA ons meisje is er al
Vanaf die dag heb ik patric ook elke dag gebeld van is er al wat bij jou??

En ja op 3 maart was het dan zover

En nu leven we alweer een jaar verder

dat vondt ik wel erg leuk
Vanaf die tijd heb ik ook erg veel contact met patricia karin mariska en nog wel meer

ik was toen dan bevallen en de zelfde dag gelijk hierop zetten
t is z'n wonder hahahaah

liefs manuela

Ik weet ook nog dat ik de geboortelijst samen met tante Reneke en volgens mij was het Emmy bijhield.
En toen was Emmy de eerste van ons 3-en die beviel van Minoux.

Liefs Monica

He Monica, ja,haha, dat klopt van die lijst. Ik weet nog dat ik inderdaad vroeg wie er wilde helpen, zodat de lijst bijgehouden kon worden als de ander aan het bevallen was en de kraamperiode zat.  

Groetjes, Bianca (emmy)

Terug
Bovenaan